Google Ads Blog - #AdWords optimalizálás

Card image cap
PPC Média Backstage – Ezek a robotok dolgoznak a PPC kampányainkon
Szerző: Somlóvári Attila | Google Ads Blog

Számtalan munkaórát és energiát áldozunk annak érdekében, hogy partnereink Google Ads és egyéb PPC kampányai stabilan a maximumon teljesítsenek. Olyan eszközöket fejlesztünk, amelyek a transzparenciát növelik és a hatékonyságot fokozzák, és nem utolsó sorban a mi munkánkat segítik azzal, hogy éjjel-nappal figyelik az algoritmusok a hirdetői fiókokat és azonnal jelzik,…

Bővebben >>

Card image cap
Az optimális havi Google Ads büdzsé
Szerző: Somlóvári Attila | Google Ads Blog

Az átlagos e-kereskedelmi konverziós ráta 1,4% körül mozog jelenleg, vagyis 100 webhely látogató közül átlagosan minden 72. vásárol, rendel, ajánlatot kér. Az általunk kezelt fiókokban összesítve ~ 2,9% volt a konverziós arány 2019-ben, de ha csak a legfontosabb – keresési kampányokat nézzük, ott 8,15%-ot értünk el, vagyis átlagosan 12-13 kattintásból…

Bővebben >>

Card image cap
Az ideális Google Ads kampánykezelési díj
Szerző: Somlóvári Attila | Google Ads Blog

Számodra mennyit ér meg, hogy a vállalkozásod fellendüljön és egyre több és több profit realizálódjon benne? Melyik az az árazási modell, ami mindkét félnek ideális és motiváló? Mennyit és mit kell tennie az ügynökségnek, hogy megtérüljön a befektetésem? Ezekre a kérdésekre kapsz választ ebben az írásban.

Bővebben >>

Card image cap
AdWords vs. Analytics konverziómérés – Miért különböznek az adatok?
Szerző: Somlóvári Attila | Google Ads Blog

Amíg az Analytics mindössze 180 konverziót mért fizetett keresésből ~3.100.000 Ft összegben, addig ugyanazon idő alatt az AdWords által produkált vásárlások száma 389 db volt és a bevétel majdnem elérte 7 millió forintot. De miért van ez így?

Bővebben >>