Szerző: Somlóvári Attila | 2015. jan. 8. | Google Ads Blog
PPC Média / KonverziókövetésTúl vagyunk a karácsonyon és most sorra kapjuk a kérdéseket, hogy miért tér el (akár jelentősen) az AdWords és az Analytics által (Google CPC csatornára) mért konverziók száma egymástól?! Ebben az írásban erre válaszolunk. Életszerű dolog...
Szerző: Somlóvári Attila | 2013. máj. 28. | Google Ads Blog
PPC Média / Konverziókövetés“Tisztelt PPC Media! A Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karának hallgatója vagyok, és azért fordulok Önökhöz, mert a szakdolgozatom témája a PPC marketing a gyakorlatban, és Önök elismert keresőmarketing szakemberek....
Szerző: Somlóvári Attila | 2012. máj. 8. | Google Ads Blog
PPC Média / KonverziókövetésAz AdWords használatakor ideális esetben lehetőségünk van a konverzió mérésére. Ez lehet egy feliratkozás, ajánlatkérés, vagy akár webáruházban történő vásárlás is. Utóbbi esetben mindenképpen ajánlott a konverziókövetés integrálása a...
Szerző: Somlóvári Attila | 2012. ápr. 12. | Google Ads Blog
PPC Média / KonverziókövetésOlyan sokat láttam már, és bizony számtalanszor előfordult, hogy a körülöttem lévők szóltak rám: Halkabban csapkodd a homlokodat! Sajnos néha olyan súlyos hibákkal találkozok, hogyha a költségviselő tudná, milyen negatív anomáliák dúsítják...