Esettanulmányok - #Weboldal optimalizálás

Card image cap
Konverzió-többszörözés weboldal optimalizálással

Ügyfelünk évek óta együtt dolgozott ügynökségünkkel és habár igazán minőségi szemészeti szolgáltatást kínál(t), volt egy óriási akadálya a sikeres kampányoknak: a weboldala nagyjából úgy nézett ki, mint egy 12 éves kislány összeollózott blogja a korai 2000-es évekből. Ezen javítva kampányai 18-szor annyi konverziót hoztak, mint korábban. Részletek a cikkben.

Card image cap
A konverzió5szöröző megoldás avagy a 3 pillér

Nem győzzük hangsúlyozni, hogy ahhoz, hogy az online jelenlét sikeres legyen 3 pillérnek kell stabilnak lennie: 1, Releváns látogatóra van szükség, 2, Kiváló minőségű weboldal kell, hogy a felhasználók rendelkezésére álljon, 3, Megfelelő minőségű és árazású terméket kell kínálni