2011

A PPC Média 2011 óta hivatalos Google Partner és 2013 óta kiemelt AdWords ügynökség. Ma Magyarországon körülbelül 30 Premier Google Partner létezik, és közülük egy maréknyi kiemelt támogatást kap Google-től, többek közt az AdWords bétákon keresztül. Ők a legnagyobbak és ő náluk jönnek létre a legjobb referenciák, a legmenőbb case study-k. Ebbe a szűk csoportba tartozunk mi is.

2015

2015-ben részt vettünk a Google által meghirdetett Ready to Rock ügynökségek közti versenyen. Ezt az 1 éven át tartó kihívást megnyertük. Mi lettünk azok, akik a legtöbb akvizíciót gyűjtötték be, és általuk a legtöbb költést kezeltük 2015-ben. Büszkék vagyunk az elért sikerre, hiszen 1 teljes év munkája van benne!

2015

2015-ben részt vettünk a Google által meghirdetett Ready to Rock ügynökségek közti versenyen. Ezt az 1 éven át tartó kihívást megnyertük és 2016-ban Berlinben átvettük a serleget. Ezzel mi lettünk azok, akik a legtöbb akvizíciót gyűjtötték be, és általuk a legtöbb költést kezelték 2015-ben. Büszkék vagyunk az elért sikerre, hiszen 1 teljes év munkája van benne!

2015

2015-ben hivatalosak voltunk az ún. Agency Titans nevű rendezvényre. Összesen 5 ügynökség vett részt Magyarországról ezen az eseményen, ami egy exkluzív nemzetközi üzleti képzés volt, melyet a Google központi csapata fejlesztett ki annak érdekében, hogy segítsék a fejlődni gyorsan képes partnereinket abban, hogy minél többet hozhassanak ki a munkájukból. A tréning során lehetőségünk volt megismerni rengeteg nemzetközi példát, esettanulmányt, együtt dolgozhattunk más országok ügynökségeivel, és egymástól tanulva fejlődhettünk. Az előadók között Googlerek, business coachok és ügynökségi szakértők egyaránt voltak.

2015-2016

Meghívást kaptunk az Agency Leadership elnevezésű programba.
A tréning fő célja az volt, hogy a legjobban teljesítő 6 magyar piacvezető Ügynökségi Partnert támogassa a Google, elsősorban üzletviteli és stratégiai szempontok alapján.
Betekinthettünk többek közt a Stratégiai tervezés, a Sales, a HR, a Marketing, az Ajánlattétel és Ártárgyalás, a Pénzügy valamint az Ügyfélkapcsolati témakörökbe és azok nemzetközileg elismert modelljeibe. Ezek alapján beépíthettük azokat a jelenlegi működési struktúránkba, illetve a megszerzett tudással segíteni tudjuk partnereink működését is.

2015-2016

Meghívást kaptunk az Agency Leadership elnevezésű programba.

A tréning fő célja az volt, hogy a legjobban teljesítő 6 magyar piacvezető Ügynökségi Partnert támogassa a Google, elsősorban üzletviteli és stratégiai szempontok alapján.
Betekinthettünk többek közt a Stratégiai tervezés, a Sales, a HR, a Marketing, az Ajánlattétel és Ártárgyalás, a Pénzügy valamint az Ügyfélkapcsolati témakörökbe és azok nemzetközileg elismert modelljeibe. Ezek alapján beépíthettük azokat a jelenlegi működési struktúránkba, illetve a megszerzett tudással segíteni tudjuk partnereink működését is.

2016

2016-tól minden évben részt veszünk a Google gyakornoki programjában mentorként. Szívünkön viseljük az új PPC-s generáció kinevelését, hiszen saját bőrünkön érezzük, hogy milyen kevés igazán jó szakember van a piacon. Hogy a mentorprogram se legyen unalmas, minden évben 5-6 fős csapatok éles feladatot kapnak, ahol egy vállalkozás teljes online marketingjét kell felépíteni és szakami zsűri dönt az eredményekről. 2016-ban 2. helyezést értünk el csapatunkkal (éppen lemaradva az első helyről), 2017-ben viszont elhoztuk a győzteseknek járó serleget!

2017

2017 nyarán a hazai piacon elsőként teljesítettük mind az 5 beszerezhető vállalati specializációhoz szükséges feltételeket, így tettünk megbízóink számára tanúbizonyságot szakmai hozzáértésünkről. Erről árulkodik a Premier Google Partner jelvény alatti 5 kis ikon.

2017

2017 nyarán a hazai piacon elsőként teljesítettük mind az 5 beszerezhető vállalati specializációhoz szükséges feltételeket, így tettünk megbízóink számára tanúbizonyságot szakmai hozzáértésünkről. Erről árulkodik a Premier Google Partner jelvény alatti 5 kis ikon.

Kezdetektől napjainkig

Az elmúlt években aktívan részt vettünk a Google hazai és nemzetközi eseményein, rendezvényein, oktatásain és társadalmi felelősségvállalásunk keretein belül edukáljuk a KKV szektort annak érdekében, hogy egyre nagyobb üzleti sikereket érjenek el. Igyekszünk felnyitni mindenki szemét, hogy szubjektivitást ma már az adat alapú analitikus gondolkozásmódnak kell felváltania.