# Kampány indítás

Az optimális havi Google Ads büdzsé

Az optimális havi Google Ads büdzsé

Az átlagos e-kereskedelmi konverziós ráta 1,4% körül mozog jelenleg, vagyis 100 webhely látogató közül átlagosan minden 72. vásárol, rendel, ajánlatot kér. Az általunk kezelt fiókokban összesítve ~ 2,9% volt a konverziós arány 2019-ben, de ha csak a legfontosabb – keresési kampányokat nézzük, ott 8,15%-ot értünk el, vagyis átlagosan 12-13 kattintásból kihoztuk a konverziót a kereséséi csatornán ;)

Az ideális Google Ads kampánykezelési díj

Az ideális Google Ads kampánykezelési díj

Számodra mennyit ér meg, hogy a vállalkozásod fellendüljön és egyre több és több profit realizálódjon benne? Melyik az az árazási modell, ami mindkét félnek ideális és motiváló? Mennyit és mit kell tennie az ügynökségnek, hogy megtérüljön a befektetésem? Ezekre a kérdésekre kapsz választ ebben az írásban.

AdWords-kampány indításának lélektana

AdWords-kampány indításának lélektana

Mennyit kell költeni havonta ma a magyar piacon ahhoz, hogy érezhető legyen a PPC hatása a vállalkozás számára, vagyis az üzleti volumen növekedése és nekünk is elég legyen az adatmennyiség ahhoz, hogy 2-3 HÓNAPON belül érdemben tudjunk optimalizálni és eredményeket javítani? A választ a cikkben megkapod.