Google Ads Blog - #Havi büdzsé

Card image cap
Az optimális havi Google Ads büdzsé
Szerző: Somlóvári Attila | Google Ads Blog - 2020.10.05.

Kategória: Google Ads Blog

Az átlagos e-kereskedelmi konverziós ráta 1,4% körül mozog jelenleg, vagyis 100 webhely látogató közül átlagosan minden 72. vásárol, rendel, ajánlatot kér. Az általunk kezelt fiókokban összesítve ~ 2,9% volt a konverziós arány 2019-ben, de ha csak a legfontosabb – keresési kampányokat nézzük, ott 8,15%-ot értünk el, vagyis átlagosan 12-13 kattintásból…

Bővebben >>

Card image cap
Az ideális Google Ads kampánykezelési díj
Szerző: Somlóvári Attila | Google Ads Blog - 2019.08.28.

Kategória: Google Ads Blog

Számodra mennyit ér meg, hogy a vállalkozásod fellendüljön és egyre több és több profit realizálódjon benne? Melyik az az árazási modell, ami mindkét félnek ideális és motiváló? Mennyit és mit kell tennie az ügynökségnek, hogy megtérüljön a befektetésem? Ezekre a kérdésekre kapsz választ ebben az írásban.

Bővebben >>

Card image cap
Ha a minőségi szolgáltatás drága, számolt-e már a kontár munka esetén fellépő profitkieséssel?
Szerző: Somlóvári Attila | Google Ads Blog - 2015.07.31.

Kategória: Google Ads Blog

Ha – mint szolgáltató – nem vagyunk megfizetve és még azt az átlagos 12-15%-os menedzselési díjat sem kapjuk meg a munkánkért, illetve az értékteremtésünkért, és csak 50.000 forintot akar fizetni nekünk megbízónk, (mert ugye pár gombnyomás az egész), akkor bizony az a 10-szeres megtérülés lehet hogy kétszeres lesz csupán. Ennek…

Bővebben >>

Card image cap
AdWords-kampány indításának lélektana
Szerző: Somlóvári Attila | Google Ads Blog - 2014.04.17.

Kategória: Google Ads Blog

Mennyit kell költeni havonta ma a magyar piacon ahhoz, hogy érezhető legyen a PPC hatása a vállalkozás számára, vagyis az üzleti volumen növekedése és nekünk is elég legyen az adatmennyiség ahhoz, hogy 2-3 HÓNAPON belül érdemben tudjunk optimalizálni és eredményeket javítani? A választ a cikkben megkapod.

Bővebben >>