# AdWords optimalizálás

Azok a szemét referenciák

Azok a szemét referenciák

A bejegyzés címe lehetett volna “Azok a szemét konkurenciák” is. Hajmeresztő milyen írásokkal találkozik az ember, amikor olvassa egyes (anti)marketing ügynökségek és állítólagos (anti)szakemberek weboldalát. Újra előjönnek azok a bizonyos...
Google Ügynökségi Nap, az információk tárháza

Google Ügynökségi Nap, az információk tárháza

Május 25-én került megrendezésre a 2. Google ügynökségi nap. A résztvevőknek valóságos információhaddal kellett megküzdeni, hiszen az Online Úristen számos területen újított és további változtatásokra is készül a következő hetekben, hónapokban. Lássuk szépen sorban!...
A trükkös konverziókövetés profiknak

A trükkös konverziókövetés profiknak

Az AdWords használatakor ideális esetben lehetőségünk van a konverzió mérésére. Ez lehet egy feliratkozás, ajánlatkérés, vagy akár webáruházban történő vásárlás is. Utóbbi esetben mindenképpen ajánlott a konverziókövetés integrálása a weboldalunkba, hiszen ennek az...
Így hirdess ezer terméket egyszerre AdWordsben

Így hirdess ezer terméket egyszerre AdWordsben

A webáruházak túlnyomó részében a termékszám néhány tucat és több ezer között változik. Utóbbi esetben igazi kihívást jelent ezeknek a portékáknak a hatékony hirdetése. Egyesével lassan és nehezen lehetne nagy átkattintási arányt elérő hirdetéseket létrehozni minden...