Esettanulmányok

Card image cap
Konverziónövelés Google Ads bétával | SCM kampány

Egy pénzügyi szektorban tevékenykedő ügyfelünknek alapvető keresési kampányokat futtattunk, amelyekben a meghirdetett termékhez kapcsolódó, de kevésbé releváns kulcsszavakra is hirdettünk. Konverzióként a visszahívás kérést mérjük. Google AdWords Béta segítségével a a konverziók számát megtöbbszöröztük, a konverziós költséget pedig töredékére redukáltuk.

Card image cap
Házon belül menedzselt fiók optimalizálása

Ügyfelünk Google AdWords múltja sok évre tekint vissza. A fő üzleti cél webáruháza forgalmának fellendítése volt, vagyis az online megrendelések számának gyarapítása, valamint az egy vásárlásra jutó marketing költségek csökkentése. Ezt egész jól sikerült: 76%-os konverziós költség csökkenést értünk el pár hónap alatt!

Card image cap
A konverzió5szöröző megoldás avagy a 3 pillér

Nem győzzük hangsúlyozni, hogy ahhoz, hogy az online jelenlét sikeres legyen 3 pillérnek kell stabilnak lennie: 1, Releváns látogatóra van szükség, 2, Kiváló minőségű weboldal kell, hogy a felhasználók rendelkezésére álljon, 3, Megfelelő minőségű és árazású terméket kell kínálni

Card image cap
Ha a minőségi szolgáltatás drága, számolt-e már a kontár munka esetén fellépő profitkieséssel?

Ha – mint szolgáltató – nem vagyunk megfizetve és még azt az átlagos 12-15%-os menedzselési díjat sem kapjuk meg a munkánkért, illetve az értékteremtésünkért, és csak 50.000 forintot akar fizetni nekünk megbízónk, (mert ugye pár gombnyomás az egész), akkor bizony az a 10-szeres megtérülés lehet hogy kétszeres lesz csupán. Ennek…