Google Ads Blog

PPC Média Backstage – Ezek a robotok dolgoznak a PPC kampányainkon

PPC Média Backstage – Ezek a robotok dolgoznak a PPC kampányainkon

Számtalan munkaórát és energiát áldozunk annak érdekében, hogy partnereink Google Ads és egyéb PPC kampányai stabilan a maximumon teljesítsenek. Olyan eszközöket fejlesztünk, amelyek a transzparenciát növelik és a hatékonyságot fokozzák, és nem utolsó sorban a mi munkánkat segítik azzal, hogy éjjel-nappal figyelik az algoritmusok a hirdetői fiókokat és azonnal jelzik, ha valami nem oké.

Az optimális havi Google Ads büdzsé

Az optimális havi Google Ads büdzsé

Az átlagos e-kereskedelmi konverziós ráta 1,4% körül mozog jelenleg, vagyis 100 webhely látogató közül átlagosan minden 72. vásárol, rendel, ajánlatot kér. Az általunk kezelt fiókokban összesítve ~ 2,9% volt a konverziós arány 2019-ben, de ha csak a legfontosabb – keresési kampányokat nézzük, ott 8,15%-ot értünk el, vagyis átlagosan 12-13 kattintásból kihoztuk a konverziót a kereséséi csatornán ;)

Az ideális Google Ads kampánykezelési díj

Az ideális Google Ads kampánykezelési díj

Számodra mennyit ér meg, hogy a vállalkozásod fellendüljön és egyre több és több profit realizálódjon benne? Melyik az az árazási modell, ami mindkét félnek ideális és motiváló? Mennyit és mit kell tennie az ügynökségnek, hogy megtérüljön a befektetésem? Ezekre a kérdésekre kapsz választ ebben az írásban.

Hogyan szerződjünk Google Ads ügynökséggel?

Hogyan szerződjünk Google Ads ügynökséggel?

Szeretnénk segíteni abban, hogy mindenki számára kedvező megállapodások szülessenek. Ez az, amiért ebben a bejegyzésben olyan témákat feszegetünk, mint a Fizetési konstrukció, Lehetséges garancia, Együttműködés ideje, Kampányépítési díj és hasonlók.

A konverzió5szöröző megoldás avagy a 3 pillér

A konverzió5szöröző megoldás avagy a 3 pillér

Kezdjük egyből egy sztorival: Néhány évvel ezelőtt egy hozzánk hasonló ügynökség megkeresett minket, hogy vegyünk át egy partnert tőlük, mert ő kapcsolatuk a megrendelővel fogalmazzunk úgy: "Kiégett". Beletették minden energiájukat, de az ügyfél elégedetlen. Mivel a...

AdWords-kampány indításának lélektana

AdWords-kampány indításának lélektana

Az utóbbi időkben igencsak elfoglaltak a csapatunk, de ennek a bejegyzésnek a megírását nem szerettem volna tovább halogatni. Az ügynökség üzletkötő frontembereként van úgy, hogy naponta több új potenciális ügyféllel találkozok és ismerem a (falsch) gondolataikat....

Visszanyal a fagyi, avagy kontár SEO a köbön

Visszanyal a fagyi, avagy kontár SEO a köbön

Új kollégámmal épp a SEO auditálást vettük át lépésről-lépésre amikor eljutottunk a tartalom duplikációhoz: Nem jó, mert ha lopod a tartalmat akkor ezt tudja a Google és sosem fogsz rangsoroláskor komolyabb eredményeket elérni, ha viszont Te állítod elő a szöveget,...

AdWords kérdések egy egyetemista tollából

AdWords kérdések egy egyetemista tollából

"Tisztelt PPC Media!   A Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karának hallgatója vagyok, és azért fordulok Önökhöz, mert a szakdolgozatom témája a PPC marketing a gyakorlatban, és Önök elismert keresőmarketing szakemberek.   Ha hajlandóak lennének pár...

Értesítés új bejegyzésről