Google Ads Blog - #Havi büdzsé

Card image cap
A büdzsén (is) múlik, hogy sikeres lesz-e a kampány!

PPC platformtól függetlenül ökölszabályként ma már kijelenthető, hogy minél nagyobb büdzsé áll rendelkezésre egy adott hirdetési rendszerben, annál nagyobb az esélye, hogy a hirdetői fiók sikeres lesz. Minél több adat áll rendelkezésre, annál jobban látja a hirdetési rendszer (AI) és a PPC szakértő, hogy milyen hirdetést, kinek, mikor, stb. jelenítsen…

Card image cap
Az optimális havi Google Ads büdzsé

Az átlagos e-kereskedelmi konverziós ráta 2 % körül mozog jelenleg, vagyis 100 webhely látogató közül minden 50. vásárol, rendel, ajánlatot kér. Az általunk kezelt fiókokban összesítve ~ 4,8% a konverziós arány 2024-ben, de ha csak a legfontosabb – keresési kampányokat nézzük, ott 8,15%-ot értünk el, vagyis átlagosan 12-13 kattintásból kihoztuk a konverziót…

Card image cap
Az ideális Google Ads kampánykezelési díj

Számodra mennyit ér meg, hogy a vállalkozásod fellendüljön és egyre több és több profit realizálódjon benne? Melyik az az árazási modell, ami mindkét félnek ideális és motiváló? Mennyit és mit kell tennie az ügynökségnek, hogy megtérüljön a befektetésem? Ezekre a kérdésekre kapsz választ ebben az írásban.

Card image cap
Ha a minőségi szolgáltatás drága, számolt-e már a kontár munka esetén fellépő profitkieséssel?

Ha – mint szolgáltató – nem vagyunk megfizetve és még azt az átlagos 12-15%-os menedzselési díjat sem kapjuk meg a munkánkért, illetve az értékteremtésünkért, és csak 50.000 forintot akar fizetni nekünk megbízónk, (mert ugye pár gombnyomás az egész), akkor bizony az a 10-szeres megtérülés lehet hogy kétszeres lesz csupán. Ennek…