A webáruházak túlnyomó részében a termékszám néhány tucat és több ezer között változik. Utóbbi esetben igazi kihívást jelent ezeknek a portékáknak a hatékony hirdetése. Egyesével lassan és nehezen lehetne nagy átkattintási arányt elérő hirdetéseket létrehozni minden egyes termékhez ilyen tételszám esetén.
Azt már mindenki tudja, hogy az a jó hirdetés, amiben a keresőkulcs pontosan szerepel, ráadásul a címsorban. Amennyiben ezt elérjük, a Google úgy hálálja meg nekünk a magas relevanciát, hogy a pontosan egyező részt kiemeli a hirdetésben és ezzel feltűnővé teszi a reklámunkat a kereső félnek, s így a CTR érték megnő. De hogyan lehetséges ezt elérni ezer termék esetén?
A megoldás nagyon egyszerű!
Használd a dinamikus kulcsszó beillesztést!
Ennek a kis függvényszerűségnek köszönhetően a megjelenést kiváltó kulcsszó automatikusan beillesztődik a hirdetésünkbe, és így jelenik meg a felhasználó képernyőjén.
Lássunk egy példát:
Tegyük fel, hogy webshopunkban nyomtatópatronokat árulunk
Keresőkulcs: Epson D88 nyomtató patron
Hirdetésünk Szövege:
{KeyWord: Epson Nyomtatópatronok}
1 nap alatt kiszállítjuk!
Eredeti termék, nagyon olcsón
www.pelda.hu
Ha az „Epson D88 nyomtató patron” szerepel kulcsszavaink között, akkor ez a hirdetés fog megjelenni:
Epson D88 Nyomtató Patron
www.pelda.hu
1 nap alatt kiszállítjuk!
1 nap alatt kiszállítjuk!
Eredeti termék, nagyon olcsón
Ennek a funkciónak köszönhetően relevánsabb hirdetésszöveget kapunk, ami a kiemelésnek hála jobban észrevehetőbb lesz és magas átkattintási aránnyal rendelkezik majd.
Pár dologra ezért nem árt odafigyelni:
Szinonima esetén az alapértelmezett szöveget látjuk viszont hirdetésünkben, valamint abban az esetben is az eredeti szöveg jelenik meg, ha a keresőkulcs hosszabb a megengedett karakterszámnál. (Címsor esetén ez 25, a második és harmadik sorban 35-35.)
Jelen esetben az eredeti szövegű hirdetés:
Epson Nyomtatópatronok
www.pelda.hu
www.pelda.hu
1 nap alatt kiszállítjuk!
Eredeti termék, nagyon olcsón
A dinamikus kulcsszó beillesztés formázási lehetőségei:
Az Adwords lehetőséget biztosít számunkra, hogy különböző formázási lehetőségekkel éljünk. Ezek az alábbiak:
- {keyword: alapértelmezett} – epson nyomtatópatronok
- {Keyword: alapértelmezett} – Epson nyomtatópatronok
- {KeyWord: alapértelmezett} – Epson Nyomtatópatronok
- {KEYWORD: alapértelmezett} – EPSON NYOMTATÓPATRONOK
Utóbbit nem érdemes erőltetni, sem a Google, sem a felhasználó nem díjazza!
Használjátok a dinamikus kulcsszó beillesztést, mert megéri!
Minderről bővebben olvashattok az Adwords súgójában: