10 hét egy új karrier felé: így képzünk mi PPC szakembereket!

Szerző: rakasz.istvan | Google Ads Blog

Nemrég zárult le 10 hetes Junior PPC szakértői tanfolyamunk, melynek célja az volt, hogy a résztvevők mélyreható hirdetéskezelői ismereteket és gyakorlati készségeket szerezzenek a Google Ads és Meta (Facebook és Instagram) hirdetési platformok hatékony kezeléséhez. A visszajelzések és az elért eredmények egyértelműen bizonyítják, hogy a befektetett energia megtérült, és a résztvevők magabiztos tudással vértezték fel magukat a digitális marketing ezen kulcsfontosságú területén.

A tanfolyam során a résztvevők átfogó képet kaptak a PPC-alapú hirdetések elméleti alapjairól, a kampányok tervezésének és létrehozásának lépéseiről, a célzási lehetőségek komplexitásáról, valamint a költségvetés-kezelés és az optimalizálás kritikus fontosságáról. A hangsúly a gyakorlati alkalmazáson volt: valós üzleti esettanulmányokon keresztül, egyéni és csoportos feladatok megoldásával sajátították el a Google Ads és a Meta Business Suite platformok professzionális használatát.

Különös figyelmet fordítottunk a legújabb trendekre és algoritmus változásokra, biztosítva ezzel, hogy a résztvevők naprakész tudással rendelkezzenek a digitális marketing folyamatosan változó világában. A képzés során érintettük többek között a remarketing stratégiákat, a konverziókövetés beállítását, az A/B tesztelés módszereit, valamint a hirdetési szövegek és kreatívok hatékony megalkotásának pszichológiai hátterét.

10 hetes Junior PPC szakértői tanfolyamunkat mindig hatalmas érdeklődés övezi: több mint 100 ambiciózus jelölt jelentkezett. A szigorú kiválasztási folyamat eredményeként végül 4 kiemelkedő potenciállal rendelkező résztvevő nyert felvételt a képzésre. Ez a kompetitív, kis létszámos megközelítés biztosítja, hogy a tanfolyam intenzív és személyre szabott lehessen, maximális fókuszt biztosítva minden egyes résztvevő fejlődésére.

A befektetett energia és a résztvevők elkötelezettsége idén is kiemelkedő eredményeket hozott. A tanfolyam végén két hallgatóval kötöttünk munkaszerződést, elismerve kiemelkedő teljesítményüket és a digitális marketing területén mutatott ígéretes képességeiket. Az új junior munkatársak senior hirdetési szakértőink folyamatos mentorálása mellett, a csapat legfrissebb tagjaiként kezdik meg a munkát.

Az újonnan csatlakozott kollégáink így nyilatkoztak a tanfolyamról:

Adél: “A tanfolyamot nagyon hasznosnak éreztem, mert nemcsak az elméleti alapokat tanultuk meg, hanem valódi, gyakorlati tudást is szereztünk profi szakemberektől. Bepillantást nyertünk a Google Ads kampánykezelésbe, a Meta hirdetések rejtelmeibe és a webergonómia alapjaiba is. Nekem az volt a leginspirálóbb, hogy láttuk, hogy a szakemberek hogyan gondolkodnak, amikor egy-egy feladatot vagy problémát oldanak meg – ebből rengeteget lehetett tanulni. Még van hova fejlődnöm, de nagyon jó alapokat kaptam hozzá.”

Ildi: “A képzésre való jelentkezéskor még nem ismertem teljes mértékben a hirdetéskezelés komplexitását, hogy milyen összetett és precíz munkát igényel. Egyetlen apró konfigurációs eltérés jelentős hatással lehet, ami közvetlenül befolyásolja a költségeket és a megtérülést. Örülök, hogy sikeresen teljesítettem a képzést, ahol stabil alapokat szereztem. Ugyanakkor tisztában vagyok vele, hogy a felületek folyamatos fejlesztése proaktív tanulási szemléletet követel. A hiteles és friss információk megszerzése és azok megfelelő reagálása egyénileg jelentős kihívást jelentene. Egy jól összeszokott, támogató csapat tagjaként azonban biztos lehetek benne, hogy mindig a legjobb megoldásokat alkalmazzuk, miközben új lehetőségeket aknázunk ki.”

Képzésünk minden februárban indul. Aktuális hírekért kövessen minket a Facebook és LinkedIn oldalunkon.