76%-os konverziós költség csökkenés pár hónap alatt a Supykids Europe Kft.-nél

Kiinduló állapot:

Somlóvári Attila Minősített Google Ads szakértő

 

Ügyfelünk Google Ads múltja sok évre tekint vissza. A fő üzleti cél webáruháza forgalmának fellendítése volt, vagyis az online megrendelések számának gyarapítása, valamint az egy vásárlásra jutó marketing költségek csökkentése. A munkát ilyenkor mindig az alapos elemzés előzi meg, hogy felmérjük azokat az optimalizálási lehetőségeket, amelyek gyors javulást hozhatnak. Elmondhatjuk, hogy bár évek óta maguk kezelték a kampányaikat, azok a szakmaiságot igen csak nélkülözték.

A kiinduló állapotban, 30 napra visszamenőleg egy ügyfélszerzés ára, vagyis a konverziós költség 23,87 Euró volt

Köztes állapot:

Somlóvári Attila Minősített Google Ads szakértő

 

Egyszeri optimalizálásunk után, néhány héttel később az eredmények már jelentősen javultak. (Mintavétel: utolsó 30 nap ebben az esetben is). Az ügyfélszerzés ára 23,87 Euróról 12,35 Euróra csökkent, ami 49%-os költség csökkenést jelent a kampányoptimalizálást megrendelő partnerünknek! Csökkent az egy kattintásra jutó költség, valamint nem javult a hirdetések átlagos pozíciója is. Ez összességében magába foglalja a minőségi mutató javulását is, ami további költségcsökkenést eredményezett.

Az új eredmények:

Somlóvári Attila Minősített Google Ads szakértő

 

AZ állandó havi finomhangolásoknak, kampánymenedzselésnek köszönhetően pár hónap alatt az ügyfélszerzés költsége így nézett ki: (Mintavétel: utolsó 10 nap, ezért csak harmada konverziók száma és az összköltés.)

Tehát az ügyfélszerzés ára 12,35 Euroról 5,82 Euróra csökkent, tehát ismét 53%-os csökkenést értünk el az előző állapothoz képest, és a kiinduló állapothoz mérten eddig 76%-os reklámköltség csökkenést köszönhet nekünk partnerünk, ráadásul a konverziók számának csökkenése nélkül!

Ez alapján célszerű átgondolni, hogy, érdemes-e megspórolni az AdWords kampánykezelés költségét, miközben sokkal többet lehet veszíteni a nem jól optimalizált kampányokon. Tegyük hozzá, hogy ez akkor jó, amikor win-win-win állapot alakul ki, mert nyert a megrendelő, hiszen egyre többet keres, nyer az Google AdWords ügynökség, mert növekszik a bevételük nekik is és nyer a Google is, mert egyre több reklámköltésre kerül sor.

Ha szeretnél ajánlatot kérni itt teheted meg :)