PPC Media / Esettanulmányok / Konverziónövelés Google Ads bétával | SCM kampány

Konverziónövelés a költségek csökkentése mellett Google Ads Béta használatával

Kiinduló állapot:

Egy pénzügyi szektorban tevékenykedő ügyfelünknek alapvető keresési kampányokat futtattunk, amelyekben a meghirdetett termékhez kapcsolódó, de kevésbé releváns kulcsszavakra is hirdettünk. Konverzióként a visszahívás kérést mérjük.

Google Ads béta esettanulmány - SCM kampány

A fő keresési kampányban 2 hirdetéscsoportot készítettünk ahol a vizsgált időszakban az átkattintási aránya 1,8% és 3% között mozgott. A kattintási költségek relatíve magasak. A konverziós eredményekkel pedig egyáltalán nem voltunk megelégedve: a 02 : 04-es hirdetéscsoport esetén átlagosan 12.119 Ft-ba került egy konverzió, míg a másik hirdetéscsoport (02 : 02) 36.000 Ft elköltése után sem juttatta újabb konverzióhoz partnerünket.

Ekkor jött az ötlet, hogy a meglévő kampánnyal párhuzamosan indítsunk egy új típusú kampányt, amely egy Google AdWords Béta kampány volt, vagyis a Google-től kellett kérnünk, hogy “bekapcsolják” ügyfelünk hirdetői fiókjában. Ezt követően egy engedélyeztetési eljárás indult, ami néhány napig tartott.

Maga a kampány az SCM kampánytípus volt, aminek a lényege tömören az, hogy amikor egy felhasználó meghatározott kulcsszavakra keres, akkor rákerül bizonyos listákra, amelyekre később célzáshoz használhattunk.

A hirdetés szövegek és a kulcsszavak teljesen megegyeznek a Keresési kampányban használtakkal, változás mindössze annyi volt, hogy az újfajta célzási módszert használtuk.

Az új eredmények:

Google Ads béta esettanulmány - SCM kampány

Ugyanabban a vizsgált időszakban a béta célzást használó 15 : 04-es hirdetéscsoport 47%-kal kevesebbért hozott konverziókat, vagyis 12.119 Ft helyett 6.416 Ft-ba került immár a konverzió, valamint a konverziók számát is jelentősen növelni tudtuk, 17-ről 70-re.

Ezekkel az eredményekkel már elégedettek lehettünk. A nagy hirdetői verseny miatt hagyományos eszközzel nem tudtuk volna megoldani ekkora volumenben és ilyen áron az ügyfélszerzést, mint ezzel a Google AdWords Béta kampánytípussal.

Ha szeretnéd , hogy nálad is fussanak béták, akkor légy az ügyfelünk mihamarabb! :)

Ajánlatot kérek most! | Megnézem a referenciákat