A PPC Média egy 19 éves, főleg konverziófókuszú kampánykezelésre szakosodott digitális marketingügynökség. Célpiacunk a közepes és nagyvállalkozások, illetve a multik.
Ne kerteljünk, a webshopok esetében van a legnagyobb és jelenleg a leginnovatívabb eszköztár a kezünkben, hogy rentábilis kampányokat építsünk és optimalizáljunk.
Az ilyen eredmények eléréséhez egyszerre kell hatékonnyá tenni a webshopot, a Merchant centert – ezzel együtt optimalizálni szükséges a termékfeed-et, vagyis az adatbázist és persze a Shopping és Performance Max (P.Max) kampányokat. Gyakorlatilag a teljes online értékesítési láncot kezelnünk, boostolnunk kell. Ennek elengedhetetlen részét képezi az is, hogy úgynevezett CSS (ár összehasonlító) szolgáltatón keresztül hirdetünk.
A Googlenek egy rá vonatkozó EU-s rendelet értelmében 20% versenyelőnyt kell biztosítania az olyan webáruházaknak, akik egy úgynevezett CSS (ár-összehasonlító) szolgáltatón keresztül hirdetik termékeit a Google keresőjében.
Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a kereséskor létrejövő aukcióban, amikor a rendszer kiszámolja, hogy milyen sorrendbe jeleníti meg a különböző hirdetéseket, akkor például egy 100 Ft-os bid-ért 80 Ft-ot kell csak fizetned. Visszafelé ez azt is jelenti, hogy annak, aki nem használ CSS szolgáltatást, az a kelleténél 25%-al többet fizet egy kattintásért az adott hirdetés-pozícióban.
Ez a lehetőség a webáruház tulajdonosoknak jelent hatalmas segítséget, vagyis azoknak a hirdetőknek, akiknek leginkább Google Shopping, illetve Performance Max kampányaik futnak. (Igaz a P.Max kampány nem csak a shopping hirdetésekből áll, de gyakorlati tapasztalat, hogy a P.Max kampányokon belül általában 80% feletti a shopping költés.)
A CSS szolgáltatás igénybevételével azt tapasztalhatod majd, hogy a korábbiakkal megegyező konverziós értéket (bevételt) elérhetjük lényegesen kevesebb költésből, vagy változatlan költés mellett jelentősen megnőhet a Shopping és P.Max kampányok megtérülése! Ez minden webshop célja, nem igaz?
Tapasztalataink szerint a hirdetők jelentős része használja már ezt a lehetőséget, amit Te magad is leellenőrizhetsz, ha megnézed, hogy a találati listán a Shopping hirdetés alján milyen szolgáltató szerepel az „Itt:” felirat után. Azok a versenytársak, akiknek a CSS kiszolgálója még a Google, 25%-al többet fizetnek a kelleténél:
Akiknek mi kezeljük a Google Ads hirdetéseit és fut Shopping formátumú kampánya teljeskörű technikai és adminisztrációs ügyintézéssel vállaljuk, hogy CSS szolgáltatón keresztül futtatjuk a hirdetéseit, ráadásul ennek felénk plusz díjazása nincs, a standard menedzsment díjunk fedezi valamennyi munkadíjunkat. Egyedüli plusz költség a CSS szolgáltató irányba lehet, de az is aprópénz a biztosított versenyelőnyhöz képest.
Mi a PPC Médiánál egy sokéves tapasztalattal rendelkező, nemzetközi CSS szolgáltató mellett tettük le a voksunkat évekkel ezelőtt, akinek mind a technikai, mind a pénzügyi supportja kimagasló és a díjazása is az egyik legkedvezőbb a piacon. Ráadásul azáltal, hogy az ügynökségünk jelentős CSS költést kezel már náluk sokkal kedvezőbb árakat biztosítanak partnereinknek, mintha egyedileg rendelnéd meg a szolgáltatást és akkor még magad bajlódhatnál a Merchant centert, feed-et, illetve Google Ads hirdetési fiókot illető technikai beállításokkal is.
4.9Kiválóra értékelt szolgáltatásigazolta: TrustindexA Trustindex az elmúlt 12 hónapban a Google rendszeren gyűjtött vélemények alapján ellenőrzi, hogy a vállalat értékelési pontszáma meghaladja a 4.5 értéket, így a vállalat megkapja a Legjobbra értékelt tanúsítványt .
Email: info@ppcmedia.hu
Telefon: +36 30 692 6158
Iroda: 1117 Budapest,
Prielle Kornélia u. 19B, Fsz/1