Webshop tulajdonosként szeretnéd, ha a shopping hirdetési büdzséd 20%-kal többet érne?

Néhány nap alatt megoldható.

Évente 1,5-2 milliárd forint hirdetési büdzsét kezelünk, többségében webáruházak számára.

A PPC Média egy 19 éves, főleg konverziófókuszú kampánykezelésre szakosodott digitális marketingügynökség. Célpiacunk a közepes és nagyvállalkozások, illetve a multik.

Megtérülésre fókuszálva (ROI+, ROAS)

Ne kerteljünk, a webshopok esetében van a legnagyobb és jelenleg a leginnovatívabb eszköztár a kezünkben, hogy rentábilis kampányokat építsünk és optimalizáljunk.

Google-shopping

Az ilyen eredmények eléréséhez egyszerre kell hatékonnyá tenni a webshopot, a Merchant centert – ezzel együtt optimalizálni szükséges a termékfeed-et, vagyis az adatbázist és persze a Shopping és Performance Max (P.Max) kampányokat. Gyakorlatilag a teljes online értékesítési láncot kezelnünk, boostolnunk kell. Ennek elengedhetetlen részét képezi az is, hogy úgynevezett CSS (ár összehasonlító) szolgáltatón keresztül hirdetünk.

Akik már minket választottak:

Miről is szól a CSS szolgáltatás röviden-tömören?

A Googlenek egy rá vonatkozó EU-s rendelet értelmében 20% versenyelőnyt kell biztosítania az olyan webáruházaknak, akik egy úgynevezett CSS (ár-összehasonlító) szolgáltatón keresztül hirdetik termékeit a Google keresőjében.

Google-shopping

Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a kereséskor létrejövő aukcióban, amikor a rendszer kiszámolja, hogy milyen sorrendbe jeleníti meg a különböző hirdetéseket, akkor például egy 100 Ft-os bid-ért 80 Ft-ot kell csak fizetned. Visszafelé ez azt is jelenti, hogy annak, aki nem használ CSS szolgáltatást, az a kelleténél 25%-al többet fizet egy kattintásért az adott hirdetés-pozícióban.

Ez a lehetőség a webáruház tulajdonosoknak jelent hatalmas segítséget, vagyis azoknak a hirdetőknek, akiknek leginkább Google Shopping, illetve Performance Max kampányaik futnak. (Igaz a P.Max kampány nem csak a shopping hirdetésekből áll, de gyakorlati tapasztalat, hogy a P.Max kampányokon belül általában 80% feletti a shopping költés.)

Számold ki, hogy számodra mekkora megtakarítást jelenthet, ha Te is igénybe veszed a CSS szolgáltatást:

Ft
Ft
Ft
Ft
Ajánlatot kérek!

A CSS szolgáltatás igénybevételével azt tapasztalhatod majd, hogy a korábbiakkal megegyező konverziós értéket (bevételt) elérhetjük lényegesen kevesebb költésből, vagy változatlan költés mellett jelentősen megnőhet a Shopping és P.Max kampányok megtérülése! Ez minden webshop célja, nem igaz?

Tapasztalataink szerint a hirdetők jelentős része használja már ezt a lehetőséget, amit Te magad is leellenőrizhetsz, ha megnézed, hogy a találati listán a Shopping hirdetés alján milyen szolgáltató szerepel az „Itt:” felirat után. Azok a versenytársak, akiknek a CSS kiszolgálója még a Google, 25%-al többet fizetnek a kelleténél:

Google-shopping

Akiknek mi kezeljük a Google Ads hirdetéseit és fut Shopping formátumú kampánya teljeskörű technikai és adminisztrációs ügyintézéssel vállaljuk, hogy CSS szolgáltatón keresztül futtatjuk a hirdetéseit, ráadásul ennek felénk plusz díjazása nincs, a standard menedzsment díjunk fedezi valamennyi munkadíjunkat. Egyedüli plusz költség a CSS szolgáltató irányba lehet, de az is aprópénz a biztosított versenyelőnyhöz képest.

Mi a PPC Médiánál egy sokéves tapasztalattal rendelkező, nemzetközi CSS szolgáltató mellett tettük le a voksunkat évekkel ezelőtt, akinek mind a technikai, mind a pénzügyi supportja kimagasló és a díjazása is az egyik legkedvezőbb a piacon. Ráadásul azáltal, hogy az ügynökségünk jelentős CSS költést kezel már náluk sokkal kedvezőbb árakat biztosítanak partnereinknek, mintha egyedileg rendelnéd meg a szolgáltatást és akkor még magad bajlódhatnál a Merchant centert, feed-et, illetve Google Ads hirdetési fiókot illető technikai beállításokkal is.

Ügyfeleink mondták:

„Őszintén mondom, hogy az egyik legjobb üzleti döntés volt, amit valaha meghoztam, hogy a PPC Médiát választottam!”

Deák Ferenc - CEO / Marketing Igazgató, Grantis Hungary Zrt.
„Bejártuk az egész piacot, tudjuk ki mire képes, náluk jobbat nem találtunk!”

Sashalmi Attila – CEO / Meglepkék
„Professzionális kampánykezelés, maximálisan gördülékeny együttműködés és a megtérülés szenzációs!”

Kékesi Edina - Marketingvezető, Opel Interat Kft.
További Google értékeléseink

Ha pontos, személyre szabott számokat, információkat szeretnél kapni, akkor kérj ajánlatot kampánykezelésre:

    Név *

    Email cím *

    Telefon *

    Vállalkozás webhelye *

    Ajánlatkérő vállalkozás neve *

    Tervezett havi büdzsé *

    Az általunk kezelt havi min. hirdetési költés 500.000 Ft/platform (Google Ads, Facebook stb.)

    Kérjük fejtsd ki pár szóban a feladatot *

    * -al jelölt mezők kötelezően kitöltendőek!

    Elfogadom az adatkezelési szabályzatot