SUPERVISOR VÁLLALATI TANÁCSADÁS

Supervisor tanácsadásunk keretein belül szakértő kollégát delegálunk számotokra, aki az ország bármely pontján nálatok személyesen felméri a folyamatokat, a lehetőségeket és veletek közösen rendbe teszi a Google Ads, vagy egyéb hirdetői fiókotokat. Ezen felül igény esetén átnézi a teljesen online értékesítési folyamatot, a landoló oldalakat, a méréseket, és mindent, aminek köze van az online sikeretek eléréséhez. Ezzel a lehetőséggel gyakorlatilag megkapjátok azt a szakmai támogatást, amire csak úgy tehetnétek szert, ha állandó jelleggel kiadnátok a kampánykezelést egy külsős ügynökségnek.

Erre a szolgáltatásukra általában olyan nagyobb hirdetési büdzsével rendelkező vállalkozásoknál merül fel igény, akik úgy döntöttek, hogy házon belül kezelik a hirdetési kampányaikat, és különböző okok miatt nem adják ki a feladatot külsős szakértőnek. Ezt részben megértjük, hiszen havi 2-3 millió Ft körüli, illetve feletti büdzsé esetében a menedzsment díj már olyan nagyságrendű, amivel saját alkalmazott is foglalkoztatható, de:

Az alábbi okok miatt nem gondoljuk, hogy ez volna a legjobb megoldás:

Dollar-sign

Egy ilyen nagyságrendű havi költésnél extrán fontos, hogy minden beállítás tökéletes legyen, de ehhez megfelelő „up to date” tudás kell. Ügynökségünknél a munkatársak napi szinten edukálódnak, hogy valóban tökéletesen tudják használni a Google Ads és más online marketing eszközök lehetőségeit, míg a saját munkatársad valószínűleg hónapokkal lemaradva szívja magába a szükséges tudást. Ennek tükrében a "pénzégetés" garantált.

Dollar-sign

Házon belül nem fértek hozzá a Google Ads legújabb lehetőségeihez, az úgynevezett Google Ads Bétákhoz, mi viszont igen. Ezeket az új hirdetési lehetőségeket, fejlesztéseket, beállításokat mi 1 – 1,5 évvel a piacra kerülésük előtt használatba tudjuk venni. Következményként jobb megtérüléshez és jelentős lépéselőnyhöz juthatsz a hirdetői konkurenciaharcban.

Dollar-sign

Gyakorta tapasztaljuk, hogy a hirdetők nem szeretnének a hirdetési kereteiken felül további 10-15%-ot kifizetni menedzsment díjra. (Ilyenkor lehet jó megoldás a Supervisor tanácsadás szolgáltatásunk.) Viszont az már ritkán evidens a hirdetők számára, hogy a megtérülés +50% és +1000% között mozog. Tehát igaz, hogy többe kerül, de lényegesen több profitot termelne egy állandó együttműködés.

Gyakori jelenség ebben a költési méretben, hogy a Google munkatársa felhívja a hirdetőket, elmondja, hogy kiemelt ügyfelek lettek és megkérdezi, hogy miben segíthetnek?! Javasolnak beállításokat, látszólag ötletelnek, de jobb, ha tudod, ezek szinte minden esetben a költést fogják serkenteni és nem hatékonyságra fókuszálnak. Nemrégiben amikor egy ilyen szituációban szembesítettük a Google dedikált „szakértőjét” a javaslatainkkal, illetve a Google Ads fiókban tapasztalt hiányosságokkal, azt a választ kaptuk, hogy sok hirdető fiókját kell kezelniük, nem tudnak mindent beállítani és kidolgozni…

Vedd fel velünk a kapcsolatot, ha érdekel a szolgáltatásunk:

    Név *

    Email cím *

    Telefon *

    Kérjük fejtsd ki pár szóban a feladatot *

    * -al jelölt mezők kötelezően kitöltendőek!

    Elfogadom az adatkezelési szabályzatot