PPC Média / Online marketing tanácsadás / Analytics tanácsadás

Analytics tanácsadás

Számodra is ismerősek ezek a kérdések?

I

Lehetséges mérni egy adott tevékenységet Googe Analyticsben?

I

Hogyan lehetséges mérni?

I

Milyen beállítások, fejlesztések kellenek hozzá?

I

Ha megvannak a pontos adatok, mire tudok belőle következtetni?

I

Hogyan alakítsam át a marketing stratégiámat a mért eredmények függvényében?

A Google analitikája sokkal több információt ad a webhely tulajdonosoknak annál, minthogy éppen hányan tartózkodnak a weboldalon. Ha mélyebben belemegyünk, már látható milyen forrásokból (Google AdWords, Facebook…) jönnek a felhasználók és a konverziók, milyen eszközről használják a site-ot, milyen terméket vagy szolgáltatást keresnek az emberek a weboldalon és még sorolhatnánk a végtelenségig a lehetőségeket.

Ezek ADATOK.

Az adatok gyűjtése akkor nyer értelmet, ha felhasználásra kerülnek a marketing stratégia kialakításakor vagy akár a weboldal optimalizálásakor, esetleg a termékfejlesztésben.

Láttunk példát arra, hogy egy weboldalon elhelyezett keresőmező jól beállított mérése adta tudtára a megrendelőnknek, hogy milyen termékre volna igazán szüksége a felhasználóknak, amely egy hatalmas piaci résre mutatott rá, így a rövid idő alatt optimalizálva a termékgyártást, jelentős extraprofitot termelt neki az információ éveken át.

Mindez viszont csak akkor lehetséges, ha az adatok pontosak, a mérések helytállóak és helyesen kerülnek feldolgozásra, ellenkező esetben nemhogy profitod, inkább károd fog keletkezni, ha hibás adatok alapján döntesz.

Ha úgy gondolod, hogy segítségre volna szükséged a Google Analytics beállításában, használatában és az adatok értelmezésében, akkor jelentkezz nálunk Analytics tanácsadásra.

Őszinték leszünk: a pontos adatok helyes értelmezését tartjuk a legfontosabbnak egy webhely tulajdonos számára, ez az alapja az online marketingnek.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, ha érdekel a szolgáltatásunk:

  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.