Számodra is ismerősek ezek a kérdések?
Lehetséges mérni egy adott tevékenységet Googe Analyticsben?
Hogyan lehetséges mérni?
Milyen beállítások, fejlesztések kellenek hozzá?
Ha megvannak a pontos adatok, mire tudok belőle következtetni?
Hogyan alakítsam át a marketing stratégiámat a mért eredmények függvényében?
A Google analitikája sokkal több információt ad a webhely tulajdonosoknak annál, mint hogy éppen hányan tartózkodnak a weboldalon. Ha mélyebben belemegyünk, már látható milyen forrásokból (Google Ads, Facebook…) jönnek a felhasználók és a konverziók, milyen eszközről használják a site-ot, milyen terméket vagy szolgáltatást keresnek az emberek a weboldalon, és még sorolhatnánk a végtelenségig a lehetőségeket.
Ezek ADATOK.
Az adatok gyűjtése akkor nyer értelmet, ha felhasználásra kerülnek a marketing stratégia kialakításakor vagy akár a weboldal optimalizálásakor, esetleg a termékfejlesztésben.
Láttunk példát arra, hogy egy weboldalon elhelyezett keresőmező jól beállított mérése adta tudtára a megrendelőnknek, hogy milyen termékre volna igazán szüksége a felhasználóknak, amely egy hatalmas piaci résre mutatott rá, így a rövid idő alatt optimalizálva a termékgyártást, jelentős extraprofitot termelt neki az információ éveken át.
Mindez viszont csak akkor lehetséges, ha az adatok pontosak, a mérések helytállóak és helyesen kerülnek feldolgozásra, ellenkező esetben nemhogy profitod, inkább károd fog keletkezni, ha hibás adatok alapján döntesz.
Ha úgy gondolod, hogy segítségre volna szükséged a Google Analytics beállításában, használatában és az adatok értelmezésében, akkor jelentkezz nálunk Analytics tanácsadásra.
Őszinték leszünk: a pontos adatok helyes értelmezését tartjuk a legfontosabbnak egy webhely tulajdonos számára, ez az alapja az online marketingnek.