Keresési hirdetések

Premier Google AdWords Partner

A keresési hirdetések lehetőségei:

Az esetek többségében performancia kampányok építőelemei a keresési hirdetések. Akkor alkalmazzuk őket, ha kifejezetten a konverziószerzés van fókuszban, vagyis új ügyfeleket, illetve vevőket kell begyűjtenünk megrendelőnknek.

Webshopok esetében a manuális kampányépítést kiegészíti számos esetben a dinamikus keresési hirdetések (DSA) alkalmazása, ahol az AdWords maga generálja le a hirdetéseket és ő dönti el, hogy mely kulcsszóra milyen hirdetést jelenít meg a Google keresőjében, de ehhez megfelelő minőségű webhelyre van szükség.

Ha egyedileg teljesen testreszabott hirdetéseket szeretnénk, ahol szerepel az ár, a márka vagy bármely más fontos paraméter a hirdetésszövegben, akkor egy adattábla és az Ad Customizer segítségével ez megvalósítható, még többezer termék esetében is. Így roppant releváns keresési hirdetéseket kapunk.

Ha egy ilyen kampánystruktúrához hozzáadjuk a +50%-os ajánlatkorrekcióval ellátott keresési remarketing listát, úgy egész biztosak lehetünk a magas megtérülésben.

A keresési hirdetések esetében kattintási alapon fizetünk. Ahhoz, hogy a találati lista elején jelenjen meg a hirdetésünk jó minőségi mutatóra és/vagy magas kattintási költségre van szükség. Minél magasabb a minőségi mutató, annál kevesebbet kell fizetnünk egy kattintásért és ez fordítva is igaz: minél rosszabb a minőségi mutató, annál többet kell fizetni a Google-nek. A minőségi mutatót kb. 50%-ban az AdWords fiók minősége határozza meg, másik feléért pedig a weboldal minősége felel. Jó weboldallal alacsonyabb lesz a kattintási költség. Így nyúlik túl az AdWords kampányok optimalizálása az AdWords fiókon, amiben ha kell, segítünk mi is.

Kérj ajánlatot kampánykezelésre

  • Az általunk kezelt havi min. hirdetési költés 200.000 Ft/platform (AdWords, Facebook stb.)
  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.