Youtube hirdetések
Melyik a hatékonyabb: TV vagy YouTube hirdetés?
A TV-vel szemben, ami még fontos, hogy a YouTube-on állandóan csúcsidő van. Mindig, minden felhasználónak akkor van csúcsidő, amikor ő oda ül a számítógéphez, ráadásul ezen a csatornán még mindig 1% alatti a reklámtartalom, ellenben a kereskedelmi TV-csatornák megszokott 20%-ával. Véleményünk szerint most még kifejezetten megéri hirdetni, hiszen nem telített a csatorna, nincs akkora reklámzaj, amire immunisak lennének a felhasználók.
Kiknek ajánlott?
Azoknak a hirdető vállalkozásoknak, akik elsősorban márkaépítésben gondolkoznak és szeretnék ismertebbé tenni magukat és ezzel együtt igyekeznek növelni a vevőik/ügyfelek lojalitását. Persze vannak már olyan megoldások a vásárlások ösztönzését szolgálják, erről szívesen tájékoztatunk egy személyes konzultáció alkalmával. Fontos információ lehet, hogyha magyar piacon történő hirdetésen gondolkozunk, akkor azzal kell számolni, hogy havi 1.000 Euró költéstől lesz hatékony a rendszer, a videó hosszát pedig érdemes 30 másodpercben meghatározni.
Legutóbbi (kisebb) kampányunk esetében egy hónapban (2018. januárban) 706.500 esetben indult el a hirdetés, abból 471.137 felhasználó végig nézte, azaz teljes mértekben érdekelte őt – hála a kiváló célzásnak illetve az érdekes videónak – és mindez a megrendelőnknek 262.065 Ft-ba került csupán, vagyis 0,56 Ft/View áron eljutott a tényleges célpiacához. Ezt a TV nem tudja produkálni, ezekkel számokkal nehéz versenyezni.