Shopping helyett
Előfordul, hogy technikai, vagy egyéb okok miatt nincs lehetőségünk shopping hirdetések futtatásra, pedig vélhetően a legjobb megtérülést hoznák a hirdető partnerünknek. Ilyen esetben lehet alternatív megoldás több olyan Google Ads funkció, amelyek nagyobb adatmennyiség esetében is kiszolgálják a felhasználókat a teljesen testreszabott hirdetések élményével, a shopping kampányokhoz hasonló megtérülés mellett.
Ad customizers
Google Ads script
Ha túl szeretnénk nyúlni az automatizált szabályok lehetőségein, akkor csatasorba állíthatjuk a scripteket, amelyek olyan egyedileg fejlesztett funkciók, amelyek érdemben segítenek az optimalizálásban (pl.: lekapcsolni bizonyos hirdetések, kulcsszavakat, ha azok mutatói nem ideálisak). De akár azt is figyelheti a script, hogy csak azok a termékeket kerüljenek meghirdetésre, amelyek éppen raktáron vannak, ezzel spórolva rengeteg pénzt és energiát a hirdetőnek. A lehetőségeknek csak a képzelet szab határt.