PPC Média / Google Ads kampánykezelés / Dinamikus hirdetések

Dinamikus hirdetések

Shopping helyett

Előfordul, hogy technikai, vagy egyéb okok miatt nincs lehetőségünk shopping hirdetésesek futtatásra, pedig vélhetően a legjobb megtérülést hoznák a hirdető partnerünknek. Ilyen esetben lehet alternatív megoldás több olyan Google Ads funkció, amelyek nagyobb adatmennyiség esetében is kiszolgálják a felhasználókat a teljesen testreszabott hirdetések élményével, a shopping kampányokhoz hasonló megtérülés mellett.

Ad customizers

Az Ad customizers egy egyszerű adattáblából dolgozik, ilyenkor klasszikus keresési hirdetések lesznek teljesen testreszabottak, mert konkrét terméknévre, vagy típusra történő kereséskor képes például a termék árát és egyéb paraméterét megjeleníteni a sablon szöveges hirdetésben. Az így előállított keresési hirdetés átkattintási aránya, relevanciája általában kimagasló.

Google Ads script

Ha túl szeretnénk nyúlni az automatizált szabályok lehetőségein, akkor csatasorba állíthatjuk a scriptek, amelyek olyan egyedileg fejlesztett funkciók, amelyek érdemben segítenek az optimalizálásban (pl.: lekapcsolni bizonyos hirdetések, kulcsszavakat, ha azok mutatói nem ideálisak), de akár azt is figyelheti a script, hogy csak azok a termékeket kerüljenek meghirdetésre, amelyek éppen raktáron vannak, ezzel spórolva rengeteg pénzt és energiát a hirdetőnek. A lehetőségeknek csak a képzelet szab határt.

Kérj ajánlatot kampánykezelésre

  • Az általunk kezelt havi min. hirdetési költés 500.000 Ft/platform (Google Ads, Facebook stb.)
  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.