Target-CPA, tCPA, Cél-CPA ajánlattételi stratégia

A Target-CPA, röviden t-CPA egy automatikus ajánlattételi stratégia. Könnyebb megérteni, ha tudjuk mit jelent a CPA önmagában. A CPA (cost per acquisition) mozaikszó Google hirdetési szövegkörnyezetben gyakorlatilag azt mutatja meg,hogy mekkora összeget költünk el, egy konverzió (pl.:. vásárlás, feliratkozás) megszerzésére. Így a név Cél-CPA/ Target-CPA igazából már adja magát. Ha tudjuk mennyibe kerül a termékünk, szolgáltatásunk előállítása meg tudjuk határozni ezen stratégia segítségével, hogy ideális esetben mennyit költsünk kampány szinten egy konverzióra úgy, hogy még nyereségesek maradjunk.

Feltételei: ideális esetben legalább 15 konverzió az utóbbi 30 napban (de inkább 30), így az algoritmusnak lesz elegendő adata, hogy az általunk beállított Cél-CPA-n hozza a konverziókat.

Vissza a fogalomtárba | Vissza a főoldalra