Remarketing listák keresési hirdetésekhez (RLSA)

Remarketing listát, listákat hozzáadni a Google Ads fiókhoz fontos lépése a minőségi kampánykezelésnek. A remarketinglista a weboldal vagy alkalmazás látogatóinak listája, melyet a webhelybe vagy az alkalmazásba illesztett kódrészletek hoznak létre. Használatával ajánlatokat és hirdetéseket is be lehet állítani a korábbi webhelylátogatók célzott elérése érdekében. Például segítségükkel hirdethetünk, méghozzá olyan termékekkel, üzenetekkel, melyek valóban relevánsak azon felhasználóknak, akik már jártak az oldalon, de nem konvertáltak. Például több terméket is megtekintettek, kosárba helyeztek termékeket, de nem vitték végig a vásárlás folyamatát, viszont aktívan tervezik, szándékukban áll. Létrehozásához a remarketingcímkét, kódrészletet kell a weboldalba beépíteni. Miután ez megtörtént, a látogatók böngészőjükhöz társított sütik bekerülnek a remarketinglistába, amikor azok felkeresik weboldalt. Remarketing listát Google Analyticsben is létre lehet hozni. A Google Ads fiókban a remarketing lista a Megosztott könyvtárban, a Közönséglisták-nál található. Search kampány esetében remarketinglistát akkor tudunk használni, ha az elmúlt 30 napban legalább 1000 felhasználó minimum egy alkalommal felkereste már a webhelyet.

Vissza a fogalomtárba | Vissza a főoldalra