Keresési Hálózat

Keresési hálózat a Google Hálózat része. Olyan kereséssel kapcsolatos webhelyek vagy alkalmazások csoportja, ahol hirdetéseink megjelenhetnek.

Pontosan hol jelenhet meg a Google Keresési Hálózaton a hirdetés?

  • Amikor a Google Ads Keresési hálózatán indítunk Keresési kampányt, akkor a hirdetésünk megjelenhet egyrészt a Google keresőben az organikus (nem fizetett) keresési eredmények felett vagy alatt. Az itt futatott keresési hirdetés a leggyakoribb és leginkább ismert PPC hirdetési forma.
  • Továbbá megjelenhet a hirdetésünk a Google keresési webhelyeken, vagyis a Google ShoppingGoogle Képek és a Google Térkép felületein a keresési eredmények mellett, felett vagy alatt.
  • A Keresési hálózat magában foglalja a Google keresési partnerek webhelyeit is, többek közt a YouTube-ot, valamint a Google-nek olyan együttműködő partnereit, akik a webhelyükön a Google kereső funkcióját beépítették, az egyik ilyen legismertebb partner a startlap.hu. A Google partner webhelyein történő megjelenés inaktiválható, amennyiben csak a Google keresőben és keresési webhelyein szeretnénk megjelenni.

Miért jó a Keresési hálózaton hirdetni?

Ez a hirdetési forma hihetetlenül hatékony, hiszen az interneten aktívan keresőket tudjuk megcélozni. A hirdetés a célzott kulcsszó alapján jelenik meg, és csak a hirdetésre való kattintás után kell fizetnünk. Hatékonysága miatt szokták a Keresési hálózatot legfőképpen a konverziófókuszó kampányok esetén használni.

Vissza a fogalomtárba | Vissza a főoldalra