Intelligens CPC

Az intelligens CPC (ECPC) egy automatikus ajánlattételi stratégia, amely gépi tanulással (machine learning) gondoskodik a konverziók optimalizálásról. Használatához szükségünk van a konverziókövetés beállítására. Az ECPC előnye, hogy sokkal pontosabban képes előre jelezni azt, hogy a különböző ajánlati összegek milyen hatással lehetnek a konverziók esetleges létrejöttére vagy a konverziós értékre, mint ahogy egy ember ki tudná számolni. Az általunk meghatározott maximum CPC-t emelheti meg a rendszer annak függvényében, hogy mennyire valószínű a konverzió létrejötte. Ennek hatására előfordulhat, hogy az átlagos CPC magasabb, mint a max CPC.

Az Intelligens ajánlattétel az optimalizálást az összes kampány adatai alapján végzi, így még az új, saját adatok nélküli kampányok teljesítményét is fokozni tudja. YouTube (TrueView for action) hirdetések esetében is alkalmazható. Ekkor a Google Ads a kampányokból származó konverziós adatokat használja fel annak előrejelzésére, hogy az adott videóhirdetés mekkora valószínűséggel vezet konverzióhoz.

 

Vissza a fogalomtárba | Vissza a főoldalra