Dinamikus remarketing

A dinamikus remarketing olyan konkrét termékeket vagy szolgáltatásokat jelenít meg a felhasználóknak, amiket korábban megtekintettek, kosárba helyeztek vagy a sütik által nyert adatok alapján adott termékek, szolgáltatások számukra relevánsak lehetnek. A dinamikus remarketing kampány használata webshopoknak, nagy szortimenttel rendelkező vállalkozásoknak ajánlott. Természetesen ebben az esetben is a jól strukturált weboldal elengedhetetlen. A dinamikus remarketing kampány erőssége, hogy automatizáltan, célzott közönségnek releváns termékeket, szolgáltatásokat látványos módon jelenít meg, amely elősegíti, támogatja a konverziók létrejöttét. Ahhoz, hogy el lehessen indítani egy dinamikus remarketing kampányt szükség van a termék vagy szolgáltatás feedjére. Ha már indítottunk korábban Shopping kampányt, akkor ugyanaz a feed használható ennél a kampánytípusnál is. Ezt követően a webhely minden oldalához adjuk hozzá egyéni paraméterekkel ellátva a dinamikus remarketing címkéket. Ez a címke biztosítja azt, hogy adott termék adott felhasználóhoz legyen társítva. CPC alapon számol.

 

Vissza a fogalomtárba | Vissza a főoldalra