Dinamikus keresési hirdetés

A dinamikus keresési hirdetés eredményes kiegészítője lehet a hagyományos, szöveges hirdetésekből álló kampányoknak a széles termékkínálattal rendelkező, jól strukturált weboldalak, webshopok esetében. Működése automatizált, ami által rengeteg időt megspórolhatunk, valamint segít abban, hogy a felhasználó releváns találatot kapjon keresésére.
 
A dinamikus keresési hirdetés a webhely tartalmát veszi alapul, azt felhasználva hoz létre címsorokat, célzásokat a hozzáadott kulcsszavak helyett. A végső URL-t is automatikusan generálja. Arra a landoló oldalra irányítja a felhasználókat, természetesen a megadott weboldalon belül, ahol számukra releváns tartalommal találkozhatnak. Nekünk mindösszesen egy darab figyelemfelkeltő leírást kell a kampányhoz adnunk. Viszont ennél a hirdetési típusnál az különösen fontos, hogy a weboldalon az egyes termékek neve, leírása helyesen legyen feltüntetve. A dinamikus keresési hirdetés abban az esetben nem javasolt, ha a webhely gyorsan változik, frissül.

 

Vissza a fogalomtárba | Vissza a főoldalra