A CPM (Cost per Mille) ezer megjelenítésenkénti költséget jelent. Olyan árképzési módszer, amely esetén nem kattintások után, hanem 1000 megjelenítésenként kell fizetni.
Íme egy példa a számításra: Ha 1.000.000 Ft-ot szeretnénk költeni a hirdetésre, és 2.500 Ft CPM-et állítottunk be, akkor a költést elosztjuk a CPM-mel és szorozzuk 1.000-rel, vagyis 1.000.000 Ft / 2.500 Ft * 1.000 = 400.000 hirdetés megjelenítést tudunk elérni.
Íme egy példa a számításra: Ha 1.000.000 Ft-ot szeretnénk költeni a hirdetésre, és 2.500 Ft CPM-et állítottunk be, akkor a költést elosztjuk a CPM-mel és szorozzuk 1.000-rel, vagyis 1.000.000 Ft / 2.500 Ft * 1.000 = 400.000 hirdetés megjelenítést tudunk elérni.
Mikor használjuk a CPM ajánlattételt?
Amikor márkaépítés céljából futtatunk kampányt, és szeretnénk minél szélesebb közönséghez eljuttatni az üzenetet vagy megismertetni a terméket/szolgáltatást. Google Ads esetén Display és YouTube hirdetések futtatásakor alkalmazhatjuk a CPM ajánlattételt.