Branding

Branding avagy márkaépítés jelentése egy név vagy védjegy jó hírének tudatos kialakítása, megismertetése a nyilvánossággal, a márkahűség kialakítása. A cél a lojális ügyfelek és más érdekelt felek vonzása, megtartása egy olyan termék, szolgáltatás iránt, amely mindig összhangban van azzal, amit a márka előzetesen ígér. A márkaépítés céllal létrehozott fizetett hirdetések arra irányulnak, hogy minél több fogyasztóval ismertessék meg a márkát, mutassák be termékeit vagy szolgáltatásait.

Melyek a legalkalmasabb online marketing eszközök a márkaismertség növelésére?

  • Display kampány (Google Ads Display hálózata, Facebook, Instagram)
  • YouTube kampány

A Google Search (Keresési) kampánytípus alapesetben ügyfélszerzésre szolgál, de alkalmazhatjuk márkaépítő céllal is, amennyiben általános kulcsszavakra futtatjuk a hirdetést és ezáltal minél többen találkoznak a termékünkkel/szolgáltatásunkkal.

Milyen mutatók mentén értékeljük a márkaépítő kampányainkat?

  • Megjelenítések: hány alkalommal jelent meg a hirdetés a felhasználóknak.
  • Kattintások: hány alkalommal fejezték ki kattintással az érdeklődésüket a felhasználók, vagyis keresték fel a webhelyet.
  • Megtekintések: videós hirdetések esetén hány alkalommal tekintették meg a videót.
  • Elérés/Egyedi felhasználók: hány felhasználó látta a hirdetést.
  • Gyakoriság/Átl. megj. gyak./felhasználó: egy-egy felhasználó hányszor látta a hirdetést.

Vissza a fogalomtárba | Vissza a főoldalra