Egyedi Google Ads riportok pár kattintással

A tartalom, amit mindenki lát

Ha emailben kaptál jelszót, azt itt használhatod:

Kérjük válaszd ki a hirdetői fiókot (ha több van) és a kívánt dátumtartományt!

Elfelejtett jelszó

A jelentés magyarázatai

Megjelenítések
Hány alkalommal jelent meg a hirdetés.

Kattintások
A kattintás az, amikor egy felhasználó rákattint egy hirdetésre, mert fel akarja keresni az Ön webhelyét.

Költség
A kattintásonkénti költségek összege. Az adott időszak alatt a kampányra elköltött teljes összeg.

Átkattintási arány (CTR)
Az átkattintási arány a hirdetéseire érkező kattintások számának és a hirdetések megjelenítéseinek a hányadosa.

Átl. kattintási költség (CPC)
Az átlagos kattintási költség az az átlagos összeg, amelyet az Ön hirdetésén történő kattintás után fizetnie kellett.

Konverziók száma
A konverzió az üzleti cél teljesülését jelenti. Webshop esetében vásárlás, szolgáltatónál ajánlatkérés lehet, vagy bármilyen olyan tevékenység, amelyet mérünk az oldalon, mert fontos üzleti értékkel bír. A konverziós oszlopba az a konverzió tartozik, amely egy Google Ads hirdetésre való kattintást követő 30 napon belül történik.

Konverziós érték
Konverziós értékről általában webáruházak esetében beszélhetünk. Ez nem más, mint a megrendelések értéke

Megtekintés
A megtekintés akkor kerül beszámításra, ha a néző legalább 30 másodpercet megnézett a videóból (vagy végignézte, amennyiben a videó 30 másodpercnél rövidebb), illetve ha valamilyen interakcióba bocsátkozott a videóval – attól függően, hogy melyik következik be előbb.

Megtekintési arány
A Megtekintési arány mutató azt fejezi ki, hogy az emberek hány százaléka tekintette meg a videót azután, hogy először meglátta a videó indexképét. Kiszámításához a hirdetés megtekintéseinek számát elosztjuk a megjelenítések számával, melybe beleszámítanak a videofelfedezési hirdetések indexkép-megjelenítései is.

Megtekintési költség
Az Átlagos megtekintési költség (átlagos CPV) a videohirdetés egyes megtekintéseiért fizetett átlagos költséget jelenti. Az átlagos CPV a hirdetés összes megtekintésére vonatkozó összköltségnek és a megtekintések számának a hányadosa.