Somlóvári Attila

CEO, alapító
Somlóvári Attila
  • Értékesítés 100%
  • Google AdWords 80%
  • Webergonómia 90%
  • Ügyfél elégedettség 95%
  • Menedzsment 90%

Szakmai pályafutását 2004-ben kezdte az Informatikai és Hírközlési Minisztérium leányvállalatánál. 2007-től részben a Magyar Gazdaságfejlesztési Központ Zrt. pénzügyi programmenedzsere volt, ahol Európai Uniós pályázatok, beruházások szakmai és pénzügyi felügyeletét látta el. A Mag Zrt.-nél töltött idő alatt több száz projekt (KKV & Önkormányzati) sikeres megvalósításában vett részt.

Ezzel párhuzamosan 2004 óta foglalkozik aktívan AdWords hirdetések kezelésével. Ő ügynökségünk vezető tanácsadója, mára több mint 2 milliárd forint AdWords költést tudhat magáénak. Kiemelten vesz részt valamennyi nagyobb költségvetésű kampányunk tervezésében és kialakításában.

Személyes ambíciói közé tartozik ügyfeleink edukációja is, így vállalati tréningeiket is ő tartja. Rendszeresen publikál a Nagyker Trendek marketingmagazinban és blogunkon is.

Előszeretettel hívják előadónak konferenciákra, amelyeknek sajnos nem minden esetben tud eleget tenni, hiszen ügyfeleink megtérülő kampányaival történő foglalkozás a legfontosabb számára.

A magánéletben két fő hobby áldozata: Horgászat, borászat, már amikor ideje és ügyfelei engedik :)