Landoló oldal – Landing page

Mi az a landoló oldal? Milyennek kell lennie egy jó landing page-nek?

Az az oldal, ahova megérkezik a látogató a hirdetésre történő kattintást követően. Google AdWords-ben például ezt az oldalt adjuk meg cél URL-ként. A landoló oldal lehet a honlapunk része, de lehet különálló oldal is, ahol nem szerepel menü. A landing page minősége és felhasználóbarát kialakítása rendkívül fontos ahhoz, hogy a látogatóink konvertáljanak.

Milyen egy sikeres landing page?

Az alábbi pontokra érdemes ügyelni a landing page tervezésekor:

  • A hirdetés üzenete visszaköszön a landoló oldalon, illetve a kreatív designja és a landing page stílusa megegyezik.
  • A logó, a szlogen és a képek egyértelművé teszik, hogy a cég mivel foglalkozik. A weboldal mondanivalója lényegretörő és bárki számára könnyen megérthető.
  • Felsorolni a termék/szolgáltatás egyedi versenyelőnyeit (USP) lehetőleg átláthatóan, pontokba szedve.
  • Megjelenik referencia, vélemény a termékről/szolgáltatásról vagy a cégről.
  • Nem szerepelnek felesleges és kifelé mutató linkek, amik miatt elnavigálhatnak a látogatók az oldalunkról.
  • Cselekvésre ösztönző szöveges vagy gomb formájú linkek vannak elhelyezve az oldalon, a vizuális elemek a weboldal célja felé terelik a látogatót.
  • Az üzleti célunk teljesítéséhez a lehető legkevesebb és csak a legszükségesebb adatot kérjük el.

AdWords kampány futtatásakor termékenként v. termékcsoportonként különböző landing page használata ajánlott.

Vissza a fogalomtárba | Vissza a főoldalra