Cirka 1,2 millió magyar felhasználót érhetsz el ezen a platformon, akik mind az érdeklődési körüknek megfelelő tartalmakat szeretnének „fogyasztani”. Ehhez nem kell más, csak egy Facebook hirdetési fiók. Tehát gyorsan, egyszerűen lehet célozni a hirdetéseket, pont úgy, mint a Facebook hirdetések esetében. A várható eredmény látványos lesz, mert az Instagram közönsége a leginkább elkötelezett közönség a többi közösségi oldalhoz képest, valamint 2,8-szor több felhasználó emlékszik a hirdetésre, mint például a Facebook-on futó hirdetésekre.
Ha fiókodat átalakítod üzleti fiókká az Instagramon, akkor részletes elemzést kaphatsz a történeteidről, bejegyzéseidről és követőidről. Egyre több márka kommunikál már az Instán, világszerte több, mint 25 millió üzleti profil jött létre. Nem véletlenül, hiszen a felhasználók 60%-a álltja, hogy olyan új terméket, illetve szolgáltatást fedez fel az Instagramon, ami őt is érdekli!
Amennyiben eldöntötted, hogy neked ez kell, 4 hirdetési formátum áll rendelkezésedre:
Fényképes hirdetések - Letisztult, egyszerű
Videós hirdetések - magával ragadó minőségű hang és a mozgás élménye, akár 60 másodpercben
Galéria formátumú hirdetések - az emberek egyetlen hirdetésen belül több fényképet és videót is megtekinthetnek
Stories hirdetési funkció
Ha céljaid között szerepel a márkahűség kialakítása és szeretnél a terméked vagy szolgáltatásod által érzelmeket közvetíteni rajongóid felé, akkor az Instagram egy igen kiváló platform erre.