PPC Média / Google AdWords kampánykezelés / Remarketing hirdetések

Remarketing hirdetések

Mire jó a remarketing?

Arra jó a remarketing, hogy újra elérd azokat a felhasználókat, akik már érdeklődésüket fejezték ki a terméked vagy szolgáltatásod iránt. Egyszerűen arról van szó, hogy azok a felhasználók, akik bármilyen forrásból már a weboldaladon (akár Facebook oldaladon vagy Youtube csatornádon) jártak korábban, újra megkapják a üzenetedet/hirdetésedet internetezés közben.

Mostanra valamennyi hirdetési platform (AdWords, Facebook, Youtube…) elérhetővé tette ezt a funkciót, és bizonyos fejlesztések szinte garantált megtérüléssel bírnak, ha konverziószerzés van a fókuszban. Ilyen lehet például a dinamikus remarketing – leginkább webáruházaknak ajánlott – amikor azoknak a termékeknek a hirdetéseivel fognak találkozni a felhasználók, amelyeket korábban már megtekintettek, de még nem rendeltek meg. Természetesen akkor sincsen baj, ha a márkaépítésre szeretnénk ráerősíteni, hiszen a korábbi látogatók márkahűségét, lojalitását tudjuk növelni ezzel az eszközzel szöveges, képes vagy videóhirdetés használata mellett.

Egy ügyfelünk szolgáltatást értékesített 40.000 Ft-ért. A cél az volt, hogy minél többet adjunk el ebből a szoláltatásból akár alacsonyabb áron is. Az adott szolgáltatás landoló oldalára remarketing listát építettünk, és akik jártak a weboldalon, de nem jelentkeztek be 2 hétig, azok újra megkapták a szolgáltatás hirdetését, azonban most már csak 30.000 Ft-ért. A csökkentett árú szolgáltatásnak külön, a webhelyről nem elérhető landoló oldala volt, így oda már valóban az a látogató érkezhetett csak, aki korábban járt a weboldalon, de nem lett ügyfél – vélhetően az ár miatt.

Ezután még csavartunk egy kicsit a dolgon, mert erre a második landoló oldalra szintén remarketing listát építettünk, és alkalmaztuk azt a szabályt, amit az első landoló oldal esetében! Tehát járt az oldalon, de nem jelentkezett be két hétig, azok új ajánlatot kaptak: bizony megadtuk nekik a kegyelemdöfést egy új hirdetéssel, ahol már csak 15.000 Ft volt a szolgáltatás ára. Ezen a ponton persze szinte mindenki bejelentkezett a hármas számú landoló oldalon, ami szintén nem volt elérhető máshonnan, és ahol valóban csak 15.000 Ft-ba került az a szolgáltatás.

Kérj ajánlatot kampánykezelésre

  • Az általunk kezelt havi min. hirdetési költés 200.000 Ft/platform (AdWords, Facebook stb.)
  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.