Display hirdetések

Premier Google AdWords Partner

Márkaépítés elengedhetetlen eszköze a Google Display hálózata (GDN).

Jelenleg több millió webhely szerepel a GDN-en, amely folyamatosan bővül, így hatalmas elérést lehet biztosítani mindamellett, hogy az üzenetet csak releváns felhasználók látják majd.

Hirdetéstípusokat tekintve szöveges, képes, esetleg animált formátumú hirdetések indítására van lehetőség, ahol az árazás vagy CPC (kattintás), vagy CPM (ezer megjelenés) alapon történik.

A legtöbb hirdetéscélzási lehetőség itt áll rendelkezésünkre. Lehet célozni demográfiai adatokra, egyéni érdeklődésre, weboldal témákra vagy akár konkrét webhelyekre, amelyeken mindenképpen jelenjen meg hirdetés, ha van erre lehetőség. Akkor sincs baj, ha egy olyan videó mellett szeretnéd a hirdetésed elhelyezni a Youtube-on, ami számodra releváns, hiszen ez is megoldható. Amennyiben ennél szofisztikáltabb megoldással szeretnél élni, akkor lehetséges különböző csoportokat képezni weboldallátogatók, vagy más – akár email – adatbázis alapján, de ha így nem elég nagy az elért felhasználók száma, akkor a rendelkezésre álló mintát alapul véve hasonló felhasználókat is utol tudunk érni a Google segítségével.

Ezen felül ha nagyobb volumenben kívánsz hirdetni, akkor már szóba jöhetnek az öntanuló okos kampányok, mint pl. a Smart Display, ami meglehetősen jó eredményekkel kecsegtet eddigi teszteléseink alapján.

A remarketing célzásról már biztosan hallottál, a dinamikus remarketing használata webshopok esetében szinte kötelező, hiszen amellett, hogy extrém releváns a célzása, látványosan növelheti a konverziók számát.

Ezek a felsorolt megoldások még mindig csak egy része az AdWords Display célzási lehetőségeinek, de Te most nem azért vagy itt, hogy bemagold őket, hanem hogy ez a kis ízelítő felkeltse az érdeklődésedet. :)

A Google Display hirdetések és célzási megoldások akkor is hasznos társunk lehet, hogyha olyan termékünk vagy szolgáltatásunk van, amelyre kevés keresés érkezik és nem tudunk megfelelő számú ügyfelet begyűjteni. Többször találkoztunk már ilyen témával, pl.: „luxus kutyaház”, ahol még azt a szintet sem érte el a keresések száma, ami elegendő lett volna ahhoz, hogy az AdWords hirdetést jelenítsen meg a találati listában. Ekkor egy olyan display célzás, ami a gazdag kutyatulajdonosokat célozza megoldás lehet a problémára.

Kérj ajánlatot kampánykezelésre

  • Az általunk kezelt havi min. hirdetési költés 200.000 Ft/platform (AdWords, Facebook stb.)
  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.