AdWords Béták

Mi is az az AdWords béta?

A Google AdWords béták olyan kiforrott újítások, amelyek még nem publikusak a nagyközönségnek, viszont már elérhetőek azoknak a kiemelt ügynökségeknek, akiket a Google kiválasztott és aláírták a szigorú titoktartási nyilatkozatot.

Google AdWords bétákról tudni érdemes, hogy bármelyik ügyfelünk igénybe veheti, ennek külön felára nincsen, sem a Google felé, sem a PPC Média felé, tehát egy együttműködés során ez benne van a „csomagban”, csak az adott hirdetési költséget kell fizetni a Google felé éppen úgy, mint a többi kampány esetében.

A különböző új fejlesztéseket, amelyek lehetnek apró beállítások vagy radikális újítások (például ilyen volt nemrég a Gmail Ads – GSP) általában 1-2 évig bétában tartja a Google. Ez idő alatt mi tudjuk kérvényezni a Google-nél, hogy adott partnerünk fiókjában tegyék elérhetővé az új funkciót. Fontos infó, hogy egy adott AdWords béta nem minden hirdetői piacon érhető el (tehát ha Németországban hirdetünk, akkor lehet, hogy igen, ha Romániában hirdetünk akkor lehet, hogy nem…) és előfordul, hogy minimum költési kötelezettséget is kell vállalni, ami 1-2.000 Euró/hónaptól akár 15-20.000 Euró/hónap is lehet, de ez nem minden esetben szükséges.

Ami értékessé teszi ezeket az eszközöket/fejlesztéseket az az, hogy kifinomultak, általában jobban teljesítenek mind branding, mind konverziófókuszú kampány esetében. Ilyen AdWords béta esettanulmányunk elérhető, ahol bemutatjuk, hogyan feleztük le az adott keresési kampány konverziós költségét amellett, hogy megtöbbszöröztük a konverziós mennyiséget egy bétával. Muszáj belátni, hogy ezek a fejlesztések versenyelőnyt jelentenek a partnereinknek a hirdetői konkurencia-harcban, mert olyan eszközzel és olyan hatékonysággal tudnak hirdetni, ahogy konkurenciájuk (valószínűleg) nem!

Ha bővebben érdekelnek a béták, akkor gyere el hozzánk egy személyes konzultációra!

Az AdWords béták alkalmazására nagyon komoly titoktartási szerződést kell kötni. Elméletileg ezekre a lehetőségekre addig jogosult a partnerünk, amíg velünk együtt dolgozik, vagy más olyan ügynökséggel, akiket bevett a Google ebbe a programjába és aláírták az NDA-t. Az együttműködés alatt partnerünkön és rajtunk kívül más nem férhet hozzá a Google AdWords fiókhoz, hiszen meg kell óvnunk az adott eszközt a nyilvánosságtól.

Kérj ajánlatot kampánykezelésre

  • Az általunk kezelt havi min. hirdetési költés 200.000 Ft/platform (AdWords, Facebook stb.)
  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.