Google AdWords esettanulmányok

76%-os Adwords költség csökkenés pár hónap alatt a Supykids Europe Kft-nél
 
Somlóvári Attila Minősített Google AdWords szakértő

Ügyfelünk Adwords múltja sok évre tekint vissza. A fő üzleti cél webáruháza forgalmának fellendítése volt, vagyis az online megrendelések számának gyarapítása, valamint az egy vásárlásra jutó marketing költségek csökkentése. A munkát ilyenkor mindig az alapos elemzés előzi meg, hogy felmérjük azokat az optimalizálási lehetőségeket, amelyek gyors javulást hozhatnak. Elmondhatjuk, hogy bár évek óta maguk kezelték a kampányaikat, azok a szakmaiságot igen csak nélkülözték.
A kiinduló állapotban, 30 napra visszamenőleg a főbb mutatók az alábbiak voltak:
Egy ügyfélszerzés ára - konverziós költség 23,87 Euro
Átlagos pozíció 3,2

Somlóvári Attila Minősített Google AdWords szakértő

Egyszeri optimalizálásunk után, néhány héttel később az eredmények már jelentősen javultak. (Mintavétel: utolsó 30 nap)
Az ügyfélszerzés ára 23,87 Euróról 12,35 Euróra csökkent, ami 49%-os költség csökkenést jelent a szolgáltatásunkat megrendelő partnerünknek!
Csökkent az egy kattintásra jutó költség, valamint nem mellékesen javult a hirdetések átlagos pozíciója. Ez természetesen magába foglalja a minőségi mutató javulását is.

Somlóvári Attila Minősített Google AdWords szakértő

További- állandó havi finomhangolásoknak, kampánymenedzselésnek köszönhetően mára az ügyfélszerzés költsége így néz ki: (Mintavétel: utolsó 10 nap, ezért csak harmada konverziók száma és az összköltés.)
Az ügyfélszerzés ára immár 12,35 Euroról 5,82 Euróra csökkent, tehát ismét 53%-os csökkenést értünk el az előző állapothoz képest, és a kiinduló állapothoz mérten eddig 76%-os reklámköltség csökkenést köszönhet nekünk partnerünk, ráadásul a konverziók számának csökkenése nélkül!