PPC Média / Google Ads kampánykezelés / Shopping hirdetések

Shopping hirdetések

Shopping hirdetések webáruházaknak

2019 nyarán a magyar hirdetői piacon is 2-3 hónap alatt fokozatosan bevezetésre került a Google Shopping, amelyet már a hazai PPC piac évek óta várt. Nem hiába, hiszen a korábban csak az export piacokon használt eszköz messze a legjobb konverziós eredményeket hozta tapasztalatunk szerint, így joggal vártuk tőle, hogy a magyar hirdetők esetében is a legjobb megtérülést fogja elérni ez a kampánytípus. Nos, fél év eredményeit tekintve a várakozásoknak megfelelően korábban igencsak ritkán tapasztalt megtérülési rátával szerzi a vásárlásokat, számszerűsítve átlagosan 2-8% között.

A Shopping hirdetés pillérei

A Shopping hirdetés pillérei Ahhoz, hogy az imént említett eredményt elérjük, több fronton szükséges optimalizálásokat végrehajtani: Weboldal, konverziós folyamat, shopping feed – amiből a rendszer veszi az adatokat és a termék árazása. Ezek közül az adattábla az egyik fontos kulcsa a megtérülésnek, hiszen látjuk – tapasztaljuk, hogy ezt kell a lehető legrészletesebben, legprecízebben kidolgozni (ebben szintén segítünk a fejlesztőnek, nem csak a weboldal optimalizálásában) ahhoz, hogy felhasználók pontosan azt a hirdetést kapják, amire nekik szükségük van.

A termék ára

A shopping hirdetések nagy vesztesei az ár-összehasonlító oldalak lehetnek, mert immár ezt a szolgáltatást nyújtja a Google már a találati lista élen, így rohamosan csökken a azoknak az internetezőknek a száma, akik beleklikkelnek egy árukereső, árgép… stb. oldalba. Miért is tennék, amikor mobilon és asztali gépen is first view-ba egyből a keresett termék fotójával és árával találkoznak, ahonnan csak egy gombnyomás a vásárlás! Azt is tudni kell, hogy ez a hirdetéstípus jelenik meg elsőként a találati listán, így óriási előnyből indul a shopping és ha versenyképes árat tud adni a hirdető, akkor garantált a kimagasló megtérülés.

Kérj ajánlatot kampánykezelésre

  • Az általunk kezelt havi min. hirdetési költés 500.000 Ft/platform (Google Ads, Facebook stb.)
  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.