Google Ads esettanulmányok

Konverzió-többszörözés weboldal optimalizálással
Ügyfelünk évek óta együtt dolgozott ügynökségünkkel és habár igazán minőségi szemészeti szolgáltatást kínál(t), volt egy óriási akadálya a sikeres kampányoknak: a weboldala nagyjából úgy nézett ki, mint egy 12 éves kislány összeollózott blogja a korai 2000-es évekből. Ezen javítva kampányai 18-szor annyi konverziót hoztak, mint korábban. Részletek a cikkben.

Google Ads kampánykezelés ügynökséggel vs. házon belül
Egykori, sportszerek értékesítésével foglalkozó ügyfelünk előbb egy PPC auditot kért tőlünk, majd mikor látta, hogy mennyi feladat lenne kampányaival és a weboldalának minőségi javításával megbízott minket állandó kampánykezelésre. Bő fél évnyi együttműködés után a szerződésünk felmondta, hogy spóroljon kiadásain, de a hozzá nem értéséből fakadóan a kampányok eredményeinek gyors romlása végett a havi menedzsmentdíj többszörösét égette el, hiába. Érdekelnek a részletek?

Google AdWords eredmények szakértővel vagy anélkül
Kedves új ügyfelünk jelmez bérléssel foglalkozik, minden év január-február hónapjában futtat Google AdWords kampányt és üzleti célként, azaz konverzióként az online jelmez bérlést mértük. Mielőtt felkeresett minket, szakértő bevonása nélkül, saját maga készítette el a Google AdWords kampányát értelmezhetetlen eredménnyel. Aztán jöttünk mi ;)

Konverziónövelés Google Ads bétával | SCM kampány
Egy pénzügyi szektorban tevékenykedő ügyfelünknek alapvető keresési kampányokat futtattunk, amelyekben a meghirdetett termékhez kapcsolódó, de kevésbé releváns kulcsszavakra is hirdettünk. Konverzióként a visszahívás kérést mérjük. Google AdWords Béta segítségével a a konverziók számát megtöbbszöröztük, a konverziós költséget pedig töredékére redukáltuk.

Házon belül menedzselt fiók optimalizálása
Ügyfelünk Google AdWords múltja sok évre tekint vissza. A fő üzleti cél webáruháza forgalmának fellendítése volt, vagyis az online megrendelések számának gyarapítása, valamint az egy vásárlásra jutó marketing költségek csökkentése. Ezt egész jól sikerült: 76%-os konverziós költség csökkenés értünk el pár hónap alatt!