TrueView

Mi a TrueView?

A TrueView kifejezést a videó hirdetési kampányok kapcsán kell említeni. Ez a videó hirdetéseknek egy olyan formája, amely a Google AdWords rendszerén keresztül érhető el. Két típusú TrueView videóhirdetést különböztetünk meg a megjelenés helyétől függően: a TrueView videóba ágyazott és TrueView videófelfedezési hirdetéseket. Előbbi más videók előtt, közben vagy után jelenik a YouTube videóoldalain (illetve bizonyos, a Google Display Hálózatához tartozó webhelyeken). Utóbbi kapcsolódó YouTube-videók mellett, a YouTube keresési eredmények között vagy a YouTube mobilhoz kezdőlapon jelenhet meg.

Hogyan működik és milyen előnyei vannak a TrueView videóhirdetésnek?

A videóba ágyazott hirdetések esetében a hirdető csak akkor fizet, ha videó ténylegesen megnézésre került vagy ha a videó kapcsán valamilyen további műveletet hajtottak végre (például rákattintottak). A TrueView videóhirdetéseket a felhasználók 5 másodperc után megszakíthatják, de ebben az esetben a hirdetőnek nem kell fizetnie. Költsége a hirdetőnek abban az esetben keletkezik, ha a videót 30 másodpercig (ha a videó 30 másodpercnél rövidebb, akkor a videó végéig) nézték, vagy műveletet hajtottak végre a videóval – attól függően, melyik következik be előbb.

A videófelfedezési hirdetések esetében is csak valódi megtekintések után fizet a hirdető. Ebben az esetben akkor, ha a megtekintő az index képre kattintva úgy dönt, hogy megnézi a videót.

Vissza a fogalomtárba | Vissza a főoldalra