Maximális CPC

Mit jelent a Maximális CPC fogalma? Hogyan befolyásolja az átlagos pozíciót?

A kulcsszavainkhoz, hirdetéseinkhez kapcsolódóan beállíthatjuk azt az összeget, amelyet maximum ki akarunk fizetni egy kattintásért. Ha beállítunk 200 Ft–ot maximális CPC-nek, akkor ennél többet nem fog számlázni számunkra a rendszer egy kattintásért. Ha magasabb ajánlattételt teszünk a max. CPC összegre, akkor várhatóan jobb pozíciót érhetünk el a hirdetői versenyben, magasabb pozícióban fogja megjeleníteni hirdetésünket a rendszer. Azonban ez nem minden esetben alakulhat így, mivel a pozíciónkat nem csak és kizárólag a kattintásokért ajánlott összeg, hanem a minőségi mutató is befolyásolja.

Két módon adhatjuk meg ezt az összeget. Vagy kézi ajánlattétellel mi adjuk meg az értékét, vagy automatikus ajánlattételt beállításával csak a napi cél-költségkeretet határozzuk meg a kampánybeállításoknál, az AdWords pedig kikalkulálja és beállítja a maximális CPC-n alapuló ajánlatokat minden egyes aukcióban.

Vissza a fogalomtárba | Vissza a főoldalra