Adaptív hirdetés

Adaptív vagy másnéven reszponzív hirdetések a Google AdWords Display hálózatán érhetőek el. Azért hívják adaptívnak, mert minden eszközhöz és hirdetési felülethez tud alkalmazkodni, vagyis nem szükséges grafikussal 15-féle bannert készíttetni, mert az adaptív hirdetés bármilyen formátumban és méretben meg tud jelenni.
 
Az adaptív hirdetések az alábbi formátumokban jelenhetnek meg:
  • Szöveges

  • Képes

  • Natív

A következő elemeket kell megadni az adaptív hirdetésnél:

  • Rövid címsor: maximum 25 karakter (a karakterlimit minden esetben szóközökkel és írásjelekkel együtt értendő)
  • Hosszú címsor: maximum 90 karakter
  • Leírás: maximum 90 karakter
  • Vállalkozás neve: cég vagy márka neve
  • Végső URL: a landoló oldal URL-je
A fentieken túl 2 képet kötelező megadni, valamint logót is feltölthetünk.
 

A képek követelményei:

Logó és webcím nem kell se a fekvő, se a négyzet alakú képre, mert ezeket külön elemként visszük fel a rendszerbe.

  • Fekvő kép: Képarány: 1.91:1. Méretek: 1200 × 628 (ajánlott), 600 × 314 (minimum). Szöveget nem szükséges tenni a képre, de ha mégis szeretnél, akkor fontos tudni, hogy a szöveges tartalom legfeljebb a kép 20%-át takarhatja. Továbbá kerüld a kis betűkkel írt szöveget, mert a kisebb méretű bannereken olvashatatlan lesz a szöveg.
  • Négyzet alakú kép: Képarány: 1:1. Méretek: 1200 × 1200 (ajánlott), 300 × 300 (minimum). Szöveget erre a képre semmiképp ne tegyél.

Logó az alábbi formátumokban használható, mi mindkét méretben javasoljuk feltölteni:

  • Logó (négyzet alakú): 1:1-es képaránnyal rendelkező logó esetén 1200 x 1200 (ajánlott), 128 x x128 (minimum).
  • Logó (fekvő tájolású):  4:1 képpont méretű logó esetén 1200 x 300 (ajánlott), 512 x 128 (minimum). Ha az embléma középre igazított, az átlátszó háttér a legjobb megoldás.

A képek maximális fájlmérete: 1 MB/kép, a képek felbontása: 72 dpi

További bővebb infó itt érhető el: https://support.google.com/adwords/answer/7005917

Vissza a fogalomtárba | Vissza a főoldalra