AdWords Blog

Az ideális menedzsment díjról és havi büdzséről

Az ideális menedzsment díjról és havi büdzséről

Amikor vállalkozásod életében eljött az idő, hogy (komolyabb) AdWords hirdetésekbe fogj, akkor nyilván egy megfelelő ügynökség megkeresése az első lépés. Arról korábban már írtunk, hogy milyen szakmai normák alapján érdemes kiválasztani az ügynökséget, viszont a mai...

Hogyan szerződjünk AdWords ügynökséggel?

Hogyan szerződjünk AdWords ügynökséggel?

Ezt a témát korábban már beharangoztam mikor arról írtam, hogy Hogyan válaszd ki a megfelelő AdWords ügynökséget, így most idejét láttam pótolni elmaradásaimat! :) Bármennyire triviális, fontos hangsúlyozni, hogy a szerződésben leírtak határozzák meg az együttműködés...

A konverzió5szöröző megoldás avagy a 3 pillér

A konverzió5szöröző megoldás avagy a 3 pillér

Kezdjük egyből egy sztorival: Néhány évvel ezelőtt egy hozzánk hasonló ügynökség megkeresett minket, hogy vegyünk át egy partnert tőlük, mert ők már nem tudnak mit kezdeni az AdWords fiókjukkal. Beletették minden tudásukat, de az ügyfél elégedetlen. Mivel a kihívások...

AdWords-kampány indításának lélektana

AdWords-kampány indításának lélektana

Az utóbbi időkben szerencsére rettentően elfoglaltak vagyunk, de ennek a bejegyzésnek a megszületését nem bírtuk tovább halogatni. Az ügynökség üzletkötő frontembereként van úgy, hogy naponta akár 3-4 új potenciális ügyféllel találkozok és ismerem a (falsch)...

AdWords kérdések egy egyetemista tollából

AdWords kérdések egy egyetemista tollából

"Tisztelt PPC Media!   A Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karának hallgatója vagyok, és azért fordulok Önökhöz, mert a szakdolgozatom témája a PPC marketing a gyakorlatban, és Önök elismert keresőmarketing szakemberek.   Ha hajlandóak lennének pár kérdésemre...

Visszanyal a fagyi, avagy kontár SEO a köbön

Visszanyal a fagyi, avagy kontár SEO a köbön

Új kollégámnak magyarázva az 50-70 oldalas SEO auditálást lépésről-lépésre eljutottunk a tartalom duplikációhoz: Nem jó, mert ha lopod a tartalmat akkor ezt tudja a Google és sosem fogsz rangsoroláskor komolyabb eredményeket elérni, ha viszont Te állítod elő a...

Szerezz több ügyfelet!

Szerezz több ügyfelet!

A megkeresés: "Adwords kampány menedzselésére szeretnék egy profi csapatot. Láttam a referenciáikat és hogy régóta  a szakmában vannak, így Önökre gondoltam. Kedves Attila, kérem hívjanak vissza a 06 30 1X3-4567-es telefonszámon. Köszönettel: V. Antal" A Válasz: "- Jó...

Google Ügynökségi nap – Mi lesz a kuponnal?

Google Ügynökségi nap – Mi lesz a kuponnal?

Ahogyan beharangoztuk már korábban, ebben a hónapban is elmentünk a Google Ügynökségi napjára, ahol az eddigiekhez képest még több hasznos online információt tudtunk beszerezni a legnagyobb Gúglerektől. Nem is szaporítom tovább a karaktereket, lássuk miről is volt...

Blogértesítő feliratkozás